Hoppa till innehåll

Charlielol's Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaha, jag förstår precis! Du menar varenda svensk som gör något olagligt. Bråkar, och så vidare är hobby blattar?

Okej. Men nazister, de som slår ner folk utan anledning. Är de hobby blattar?

Exakt!

 

Nej, det är de absolut inte. De är coola personer som försöker göra en bra sak för samhället.

 

Skämt åsido. Jag tycker absolut inte att det är okej med nazister, och att man borde skjuta ett nackskott på dem. Hobbyblattar är inte de enda svenskarna som gör brott, nej. Men de står för det mesta av det. Enligt min mening.

Redigerat av Charlielol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan väl stanna i landet de föddes i? Det är inte så att jag bryr mig.

Men du kanske vill att vi ska ta 150k invandrare per år, tills svenskar blir i miniriotet?

"Hej, jag bor i ett land i mellanöstern, här är massa inbördeskrig och korruption, jag och mina 7 syskon lever ganska kasst här i vår gränd, men jag har hört att såna som vi står för majoriteten av de brott som sker i Sverige, så dit kan vi ju inte åka! Det vore ju respektlöst. Jag är ju trots allt född här i denna rännsten, så det är nog här jag hör hemma."

Skulle du resonera så?

 

Men de står för det mesta av det. Enligt min mening.
Du kan inte tycka att någonting är ett faktum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Hej, jag bor i ett land i mellanöstern, här är massa inbördeskrig och korruption, jag och mina 7 syskon lever ganska kasst här i vår gränd, men jag har hört att såna som vi står för majoriteten av de brott som sker i Sverige, så dit kan vi ju inte åka! Det vore ju respektlöst. Jag är ju trots allt född här i denna rännsten, så det är nog här jag hör hemma."

Skulle du resonera så?

Jag tror du har missförstått mig. Jag vill fortsätta ta in invandrare, men jag vill sänka mängden något enormt. Finland tar in ungefär 800 invandrare per år, vi tar in över 100k. Vi kan inte fortsätta ta in så många. Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora. Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist.

 

SD 2014.

 

OpeningTitles: Finns otroligt många andra länder att åka till. Danmark t.ex.

Redigerat av Charlielol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror du har missförstått mig. Jag vill fortsätta ta in invandrare, men jag vill sänka mängden något enormt. Finland tar in ungefär 800 invandrare per år, vi tar in över 100k. Vi kan inte fortsätta ta in så många. Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora. Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist.

 

SD 2014.

 

OpeningTitles: Finns otroligt många andra länder att åka till. Danmark t.ex.

jag har aldrig blivit kallad för rasist, svennehora eller något som invandrare kallar och svenskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[...] och att man borde skjuta ett nackskott i nacken på dem.

:D

 

Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora.

Gör du inte det?

 

Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist.
Gör vad fan du vill. Du kan ställa dig ute på torget och sjunga "Du gamla, du fria" om du så önskar. Hur mycket du än skulle vilja det så är det ingen som kommer kalla dig rasist.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...