Hoppa till innehåll

Avgår Som Moderator.


Boffaroffe
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej alla glada,

 

Tror ingen har uppmärksammat detta, men jag är numera en helt vanlig användare.

Jag borde sagt upp moderatorrättigheterna för länge sen, men aldrig kommit runt till det. Jag har fokuserat helt och hållet på jobbet de senaste 9 månaderna och det har lönat sig.

Jag kommer antingen denna eller nästa vecka skriva kontrakt för fast anställning på Vattenfall IT Infrastructure Services Norden. Jag har varit konsult där sedan jag blev erbjuden platsen i början av April.

 

Jag kommer förmodligen logga in här då och då när jag inte har något annat att göra, men ingen övrig aktivetet kan förväntas.

 

Vill även tacka alla som givit mig med- men också motvind sedan jag först blev moderator den 15:e Januari 2006. Jag har lärt mig en hel del, och om jag kan få tummen ur röven hade jag tänkt fråga admin någongång om ett intyg och hur han tycker jag har skött mig som framtida merit.

 

Men nu låter jag ansvaret gå vidare, och jag vet att det är många trevliga personer som förtjänar äran. Dock gäller det bara att hitta dom rätta personerna...

 

För folk som är intresserade är min msn: [email protected], alt. Skype: Boffaroffe

Befinner mig även i chatten om någon skulle vilja få kontakt.

 

PS. Så som det ser ut nu kan jag inte ta emot några PM alls då min mailbox blev för full vid borttagning av mina rättigheter vilket resulterade i en MYCKET mindre inbox.

 

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det har varit en ära att modereras av dig NF, och jag känner uppriktigt sagt ett litet vemod såhär över att du, i stort sätt, tänker lämna oss. Visst, vi har inte varit bästa kompisar och ingen (speciellt inte jag) tar en varning med glädje, men du har trots allt varit en jävligt bra moderator och en trevlig och minnesvärd medmedlem.

 

Lycka till! =D

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger väl som PussyCat, lycka till!

 

Två moderatorer är inte överdrivet mycket precis. Kanske vi får se någon ny moderator snart? Om jag inte minns fel skulle det införas spel & fusk-moderatorer på dendär "sommaruppdateringen". Blir kanske aldrig av det?

Guggo och Zitroz som nya moddar har jag för mig att det skulle bli enligt ryktet. Själv kan jag tycka att det borde vara några yngre, ca 14-16 åringar kanske men det är bara jag. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo och Zitroz som nya moddar har jag för mig att det skulle bli enligt ryktet. Själv kan jag tycka att det borde vara några yngre, ca 14-16 åringar kanske men det är bara jag.

:visslar:

 

Men om det är så jag tror Dave tänker så är det att skulle man ta äldre, mer erfarna, så skulle man snart behöva leta nya igen?

 

Iallafall, lycka till Boffaroffe!

Det har varit kul att du var på sidan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger väl som PussyCat, lycka till!

 

Två moderatorer är inte överdrivet mycket precis. Kanske vi får se någon ny moderator snart? Om jag inte minns fel skulle det införas spel & fusk-moderatorer på dendär "sommaruppdateringen". Blir kanske aldrig av det?

Men är van och ha ~5 här på fuska.se.. Även om man inte sett vissa.

 

Guggo och Zitroz som nya moddar har jag för mig att det skulle bli enligt ryktet. Själv kan jag tycka att det borde vara några yngre, ca 14-16 åringar kanske men det är bara jag.
Ska ju vara folk med koll o.s.v (ni fattar). Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara det t.ex. Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:visslar:

 

Men om det är så jag tror Dave tänker så är det att skulle man ta äldre, mer erfarna, så skulle man snart behöva leta nya igen?

 

Iallafall, lycka till Boffaroffe!

Det har varit kul att du var på sidan :D

Nä jag bara tänker som så att Draghon, Boffa, Nico, Narfali etc alla själva började som moderatorer när de var ca 15 och det är en bra ålder för även om många av oss har "vuxit upp" med fuska så riktar sig sidan framför allt just yngre tonåringar som spelar mycket spel och därför är det bra att ha moderatorer på samma nivå som inte gör sidan för byråkratisk eller för mogen utan en passande miljö för den huvudsakliga målgruppen. Dessutom finns det många 14-16 åringar här som har lika mycket erfarenhet av sidan som de som är äldre. För att ta några exempel på yngre folk på sidan som har skrivit en jävla massa inlägg.

 

Xbox360 (15 år, 25te personen på sidan med flest inlägg)

Juicelol (14 år, 47nde personen på sidan med flest inlägg)

Imaiden (16 år (?), 48nde personen på sidan med flest inlägg)

Tappad, (16 år (?), 66te personen på sidan med flest inlägg)

Proccito (15, 70nde personen på sidan med flest inlägg)

FreakyStyley (15 (?), 78nde personen på sidan med flest inlägg)

Layton (14 år, 95te personen på sidan med flest inlägg)

 

Och detta är genom alla tider. Sen säger jag inte att alla dessa vill eller bör vara moderatorer, men det finns, och det är klart att det finns många aktiva även efter Layton i åldern 14-16, orkade inte gå längre bak i listan bara. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...