Hoppa till innehåll

Avgår Som Moderator.


Boffaroffe
 Dela

Rekommendera inlägg

Nä jag bara tänker som så att Draghon, Boffa, Nico, Narfali etc alla själva började som moderatorer när de var ca 15 och det är en bra ålder för även om många av oss har "vuxit upp" med fuska så riktar sig sidan framför allt just yngre tonåringar som spelar mycket spel och därför är det bra att ha moderatorer på samma nivå som inte gör sidan för byråkratisk eller för mogen utan en passande miljö för den huvudsakliga målgruppen. Dessutom finns det många 14-16 åringar här som har lika mycket erfarenhet av sidan som de som är äldre. För att ta några exempel på yngre folk på sidan som har skrivit en jävla massa inlägg.

 

Xbox360 (15 år, 25te personen på sidan med flest inlägg)

Juicelol (14 år, 47nde personen på sidan med flest inlägg)

Imaiden (16 år (?), 48nde personen på sidan med flest inlägg)

Tappad, (16 år (?), 66te personen på sidan med flest inlägg)

Proccito (15, 70nde personen på sidan med flest inlägg)

FreakyStyley (15 (?), 78nde personen på sidan med flest inlägg)

Layton (14 år, 95te personen på sidan med flest inlägg)

 

Och detta är genom alla tider. Sen säger jag inte att alla dessa vill eller bör vara moderatorer, men det finns, och det är klart att det finns många aktiva även efter Layton i åldern 14-16, orkade inte gå längre bak i listan bara. :D

Helt rätt!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag avgår också för tillfället, kommer nog tillbaka när jag har med tid, kanske till våren.

 

Fuska.se kommer behöva nya moderatorer dock. Vill du bli moderator så fråga eller tjata inte om det. Skriv seriösa ordentliga inlägg och var aktiv så kanske du blir utvald.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag avgår också för tillfället, kommer nog tillbaka när jag har med tid, kanske till våren.

 

Fuska.se kommer behöva nya moderatorer dock. Vill du bli moderator så fråga eller tjata inte om det. Skriv seriösa ordentliga inlägg och var aktiv så kanske du blir utvald.

Jaha, tyckte det saknades någon moderator i den listan. Det var kanske du då.

 

Är kanske bra med generationsbyte. Många medlemmar har växt upp och börjar klaga på de som inte stavar lika bra och är yngre. Som då gör att dessa människor inte vill vara här. Vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag avgår också för tillfället, kommer nog tillbaka när jag har med tid, kanske till våren.

 

Fuska.se kommer behöva nya moderatorer dock. Vill du bli moderator så fråga eller tjata inte om det. Skriv seriösa ordentliga inlägg och var aktiv så kanske du blir utvald.

Vad jag har hört så kan man visst be om det, men jag kanske har fel? Jag menar, det är ju visserligen lättare att bli vald om admin vet vilka som faktiskt är intresserade?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag har hört så kan man visst be om det, men jag kanske har fel? Jag menar, det är ju visserligen lättare att bli vald om admin vet vilka som faktiskt är intresserade?

Det har jag i alla fall inte hört och jag tror aldrig det har hänt. Hjälpen skriver hur man blir moderator: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=19 Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojdå, här försvinner det visst folk. o.o

 

Ha så skoj IRL, hoppas det är roligt därute~!

Att fråga brukar inte funka bra, men det är väl för att de flesta som frågar inte är lämpade.

Nä men det är ju en annan sak, även om jag förstår att admin inte vill bli överröst med "kan jag få blir mod snälla ta med mig på prov jag kommer vara bra." Känner allt för väl igen det beteendemönstret från ansökningar till kattgruppen. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...