Hoppa till innehåll

Avgår Som Moderator.


Boffaroffe
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var ju både goda och tråkiga nyheter, men lycka till båda två, Boffa & Xade.

 

Kanske blir aktuellt med nya mods nu, finns redan några lämpliga kandidater så ni behöver inte oroa er över det.

Vi är inte oroliga en sekund. Under rådande omständigheter måste jag säga att jag har uppfattningen om att medlemmarna är tämligen självmodererande, alltså spinner inte vidare när det börjar bli off topic, säger till varandra etc. De flesta anmälningar jag har sett verkar röra att trådar ligger fel eller liknande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till i framtiden!

 

Jag tycker att man borde ta in lite yngre moderatorer som någon skrev tidigare i tråden. Då menar jag kanske inte folk i min ålder, men kanske kring 16 år. Annars kommer de ju mest troligt hoppa av inom ett/några år. Det är ju större chans att en 16-åring stannar längre som mod än vad en 19-20åring gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till i framtiden!

 

Jag tycker att man borde ta in lite yngre moderatorer som någon skrev tidigare i tråden. Då menar jag kanske inte folk i min ålder, men kanske kring 16 år. Annars kommer de ju mest troligt hoppa av inom ett/några år. Det är ju större chans att en 16-åring stannar längre som mod än vad en 19-20åring gör.

Hur gammal är du då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Adjö NF och Xade och ha ett bra liv.

 

Eftersom dom har varit mods ett bra tag tycker man ju att något större borde arrangeras, ett adjö party kanske, nåväl.

 

Tack för omtanken, men jag hänger fortfarande kvar här :) Fast tackar ju aldrig nej till ett party :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...