Hoppa till innehåll

Jag Blir Fan Rånad Av Fuska?


OpeningTitles
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag ska skaffa julkalender får jag det här smset: ''Beställningen misslyckades pga debiteringsproblem.

Detta kan bero å brist på pengar (kontantkort) eller temporärt fel hos din operatör.''

 

Jag har Tele2 abonnemang och jag har full nätverk..

Säg inte att 20 kr brändes bort..

EDIT: Någon som vet varför det inte fungerar?

Redigerat av OpeningTitles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan bero på många saker, men med största sannolikhet så är det något fel hos Tele2. Du råkar inte ha en spärr mot betaltjänster inlagd t.ex.?

 

Hur som helst får du det meddelandet så skall inga pengar dras utan pengarna dras i samband med att du får meddelandet att julkalendern är aktiverad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan öppna de tidigare luckorna så oavsett när du beställer kalendern. Dock så tas kalendern bort sista december och då måste de sista luckorna ha öppnats.

 

Jag skulle råda dig att ringa Tele2s kundtjänst då jag tror du kommer att få samma fel imorgon om jag skall vara ärlig. Har kollat loggarna och vad jag kan se så är det enbart ett nummer som haft problem och det gissar jag på att det är ditt dessvärre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...