Hoppa till innehåll

Hur Tar Man Bort Censuren När Dem T.ex. Duschar?


aspannas
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jag vill veta hur man får bort censuren(eller vad det nu heter) när dem t.ex. duschar.

Jag har en kod: Intprop censorgid size 0

men den funkar inte!

Och så vill jag veta koden hur man gör så att vampyrer kan vara ute i soljuset?

har en kod där också men funkar inte!

Jag har sett t.ex. på youtube att dem har koder så man kan få ascoola kläder, frisyrer och saker!

Jag har den där koden som man skriver i kvarteret och sen går man till skapa familj och sedan trycker man på shift och n (eller m om man vill ha nya saker) i fältet där man skriver efternamn som jag har använt och jag har fått nya kläder, frisyrer och kläder, men inte såna som jag har sett på youtube..

Jag älskar tokio hotel och skulle bli sååååå himla glad om någon kunde hjälpa mig med att få såna frisyrer och kläder som dem har!! Om ni vet något, snälla hjälp mig!!♥

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

antar att det är sims 2 det gäller?

 

Du måste först slå in "boolProp testingCheatsenabled true" i kvartersmenyn.

sen slår du antagligen in "intProp censorGridsize 0" eller något liknande när du är inne i ett hus. Det verkar som om var annat "delord" i koden ska vara med stor bokstav och var annat med liten. Kolla runt lite i fusksektionen på fuska om det finns olika "intProp censo..."-varianter och testa alla. Jag har inte fått det att funka på mitt sims av någon anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att cencur-grejen inte funkar är för att det var typ för snuskigt, nu när du har nattliv så fungerar det inte. Jag kommer ihåg till exempel att på mitt allra första The sims 2 som bara var det utan expansioner (fick det 2005) så kunde man ha nakna simmar och ta bort cencuren, men efter att jag fått expansioner så fungerade inte det längre konstigt nog.

Jag antar att det är samma sak med cencurgrejen.

 

För att vampyrer ska kunna vara ute i solljus så skriv MotiveDecay off, då kommer inte behovsmätarna röra sig alls, för alla simmar på hela tomten, inte bara vampyren. Vill du sätta på igen skriver du bara MotiveDecay off.

 

Vet inte hur du får massa tokiohotel-grejer, men testa att googla på: "Tokio Hotel mods The sims 2" eller liknande.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...