Hoppa till innehåll

Skryim


Organism
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallå där medlemmar. Jag har nu skapat en Skyrim tråd, eftersom att jag såg att det inte existerade någon här på forumet.

 

Vad tycker ni om spelet, om ni nu spelar det?

Alla tankar och kritik är välkommna!

 

Jag själv har spelat ca 4 timmar sammanlagt bara. Vill inte spela allt för mycket då jag inte vill tröttna. Jag är i level 6 atm. Är Redguard och diggar att sneaka med pilbåge och slakta bandits med one handed swords.

 

Och ni då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ligger runt level 20, har mest gjort en massa sidoquests. Kör en mage och fokuserar på destruction, conjuration och one handed i strid, annars försöker jag levla tjuv-skillsen (pickpocketing, lockpicking och sneak) och enchanting. Än så länge älskar jag det, det har tagit det bästa från både Morrowind och Oblivion och skippat allt det jag stört mig på innan. Äntligen så är själva storyn attraktiv igen, till skillnad från Oblivion där det var jävligt segt.

 

Ska köra College of Winterhold och sedan gå vidare till Dark Brotherhood och Thieves Guild. Någon som har kört Dark Brotherhood? Var det lika kul som i Oblivion? Och vad fan är Bards College för nåt?

 

En annan grej ni kan göra om ni vill levla snabbt är att köra pickpocketing på alla. Sneaka i ett inn där det finns mycket folk och töm deras fickor, ni levlar fort som fan och samlar på er en hel del guld och värdesaker. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så smart, det betyder att alla fiender kommer att bli starkare men du kommer suga pga att dina combatskills är så låga.

Tror inte jag märkt det, de är lagom svåra. Gjorde dessutom dragon utrustning vid 100 skill så jag fick en massa mer armor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...