Hoppa till innehåll

Skryim


Organism
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

@ Whore: Är det soft att köra som mage?

Man delar ut rätt massiv skada och man har ju fördelen att kunna heala sig själv och alltid ha en atronach med sig, extra hjälpsamt när magickan är slut. Nackdelen är ju såklart närstriderna, men när jag blir tillräckligt bra i enchanting tänker jag skippa allt jävla tyg och enchanta en rustning med magickabonus istället.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man delar ut rätt massiv skada och man har ju fördelen att kunna heala sig själv och alltid ha en atronach med sig, extra hjälpsamt när magickan är slut. Nackdelen är ju såklart närstriderna, men när jag blir tillräckligt bra i enchanting tänker jag skippa allt jävla tyg och enchanta en rustning med magickabonus istället.

Eh, använd robes och fokusera på Alteration istället. Enchanting är så drygt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill man träna sneak går man till greybeards och slår dom när dom mediterar. Men var försiktig så att dom inte kommer på dig när du slår dom. Du kan nog bli max level på sneaking mindre än en timma.

Sånt där är bara tråkigt. Om man ska spela så kan man lika gärna skriva en rad i konsolen för att få 100 sneak direkt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här hemma så blir det Skyrim först när brorsan köpt sin über-dator.

Men då har jag bara en fråga...

Är Skyrim läskigt? Jag menar, jag tycker Oblivion är så sjukt läskigt (drömmer ibland lite småläskiga, men annars harmlösa mardrömmar) och det är från 16 år, enligt PEGI, men hur kommer det sig att Skyrim är från 18 år?

 

Asså, jag kommer självklart skaffa det ändå, är bara nyfiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju i princip så du gör med Smithing... :P

Inte direkt, smithing måste man samla material och grejjer. Men jag håller med om att man levlar för snabbt av iron daggers. De borde ha en algorim så att man levlar baserat på materialet som används.

 

 

Här hemma så blir det Skyrim först när brorsan köpt sin über-dator.

Men då har jag bara en fråga...

Är Skyrim läskigt? Jag menar, jag tycker Oblivion är så sjukt läskigt (drömmer ibland lite småläskiga, men annars harmlösa mardrömmar) och det är från 16 år, enligt PEGI, men hur kommer det sig att Skyrim är från 18 år?

 

Asså, jag kommer självklart skaffa det ändå, är bara nyfiken.

Jag har hoppat till mer än en gång av spelet. När man smyger i en grotta och helt plötsligt kommer fienden upp, eller att man går in i en fälla som sprängs. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här hemma så blir det Skyrim först när brorsan köpt sin über-dator.

Men då har jag bara en fråga...

Är Skyrim läskigt? Jag menar, jag tycker Oblivion är så sjukt läskigt (drömmer ibland lite småläskiga, men annars harmlösa mardrömmar) och det är från 16 år, enligt PEGI, men hur kommer det sig att Skyrim är från 18 år?

 

Asså, jag kommer självklart skaffa det ändå, är bara nyfiken.

Oblivion? Läskigt? :lol:

 

För att svara på din fråga, nej det är inte läskigt. Anledningen till att det är 18 (PEGI) är att det enligt dom innehåller extremt våld, alkohol och sexuella referenser.

Redigerat av Lifelover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...