Hoppa till innehåll

Skryim


Organism
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har hoppat till mer än en gång av spelet. När man smyger i en grotta och helt plötsligt kommer fienden upp, eller att man går in i en fälla som sprängs.

Hmmm... låter lite som Oblivion då. Det ska nog gå :)

 

Oblivion? Läskigt? :lol:

 

För att svara på din fråga, nej det är inte läskigt. Anledningen till att det är 18 (PEGI) är att det enligt dom innehåller extremt våld, alkohol och sexuella referenser.

Jag tycker det är fett läskigt, men på ett spännande sätt. Att gå i grotta och så kommer massa andar, och så kan man inte komma ut, eller det riktiga Oblivion. Fantastiskt spel verkligen, men visst du kanske inte tycker det är vidare läskigt, bara det att jag är väldigt lättskrämd.

Jag skulle aldrig spela Amnesia i alla fall! Hjälp!

 

De där sakerna som du rabblade upp, hade PEGI sagt att det stod så (asså symboler på baksidan) eller har du stött på det?

 

Alkohol finns väl inte? Däremot Skooma. Någon sex har jag inte heller stött på.
Det kanske är så att Lifelovern har kollat på baksidan, för PEGI säger att det innehåller sex så fort det är minsta lilla grej.

 

Inte med Skyrim att göra, men till exempel "Sing star - Queen" är från tolv och innehåller sex och grovt språk bara för att i en låt så hör man "What the hell" en gång och i Bicycle Race så är det nakna tjejer som cyklar, men man "ser" ingenting.

Inget farligt alls, enligt mig men spelet är ändå från 12 år.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alkohol finns väl inte? Däremot Skooma. Någon sex har jag inte heller stött på.

Som Gabbe sa så finns det ju Mjöd osv. Sen så är ju inte sexuella referenser och sex samma sak, och roligt nog när ESRB "rateade" Oblivion så skrev dom att det innehöll droger på grund av Skooma. :lol:

 

De där sakerna som du rabblade upp, hade PEGI sagt att det stod så (asså symboler på baksidan) eller har du stött på det?
PEGI och ESRB säger att det innehåller allt det som jag sa (läst på både PEGI och ESRB's hemsida), själv har jag inte stött på några sexuella referenser alls. Fast våldet osv har jag ju stött på. :D Redigerat av Lifelover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla håll er till ämnet, har ingen aning om vad Amnesia eller Silent Hill har att göra med Skyrim! Inte för att vara en ordnings vakt. Och inte för att vara dum heller för den delen!

 

Anyways. Testade på lite Smithing här om dagen när jag drog mig tillbaka från Ustangrav. Innan det åkte jag på spö vid labyrithian ett par gånger så jag bytte väg, haha. Fick sin min första drake när jag var ute på free roam runt Hrothgar. (Räknar inte med de två i början)

 

Vad gör ni i Skyrim just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte som i andra spel att ju högre level du är ju mindre exp får du får låg-level items?

Det verkar inte så. Visst går det segare i högre levlar men det gör även övriga recpet och iron dagger är alltid mest prisvärda verkar det som.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...