Hoppa till innehåll

Skryim


Organism
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ska också köra en ny karaktär, förmodligen mer åt tjuv/assassin-hållet. Båge och dualwielda daggers.

Khajiit är ett bra val i så fall.

 

Jag vill göra det med! Jag ska vara någonslags AssasinMage. Är Darkelf också.
Dark elves är i princip gjorda för att vara Rogue mage. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skyrim är bäst! Har köpt till både ps3 och dator (att ladda ner ett spel som jobbats med så länge är endast drygt), kör Dark Elf Sneak-Mage (destro, enchant, restoration, sneak, one handed, light armor, archery, pickpocket och smithing) på dator och Wood Elf Bowman-Warrior (one hand, block, archery, smithing, heavy armor, sneak och pick pocket) på ps3.

 

Riktigt bra kombos som bör provas ;)

 

Någon som vet var man köper den här amuletten så man kan gifta sig förresten??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skyrim är bäst! Har köpt till både ps3 och dator (att ladda ner ett spel som jobbats med så länge är endast drygt), kör Dark Elf Sneak-Mage (destro, enchant, restoration, sneak, one handed, light armor, archery, pickpocket och smithing) på dator och Wood Elf Bowman-Warrior (one hand, block, archery, smithing, heavy armor, sneak och pick pocket) på ps3.

 

Riktigt bra kombos som bör provas ;)

 

Någon som vet var man köper den här amuletten så man kan gifta sig förresten??

I Riften så finns det en snubbe inne i Bee & Barb eller nått tror jag puben heter, rakt in och sen höger på en bro så kommer man dit. Prata med honom om att gifta dig så får du köpa den för 200.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Whoe: Inget som du stör dig på?? Så du bryr dig inte om att nästan alla questar är linjära, och lika dana, att alla hatar dig, även om du räddade deras liv för 20 min sedan. Att inga NPCs gör något fören du är i närheten? Att inte kunna göra egna spells, eller att skadan på inte spells miggar med din level. Att inte kunna enchanta vad du vill på dina items, utan bara ett fåtal saker på varje armor del. Några av många saker som är dåliga på skyrim.

 

Spelar förövrigt en Breton Mage, som jag bara använder Desto, och resto på, och är level 46. Har Archmage robes, Morokai masken, och Dragon heavyarmor gloves och boots. Det finns ingenting som jag inte kan döda, och inget som ger speciellt stort motstånd.

 

Även om jag låter väldigt negativ om skyrim, så påstår jag inte att det inte är bra. Spelade 50 timmar, och njöt av varje minut av spelandet. Sen blev det för enformigt. Menar bara att folk måste vara mer kritiska till spelet, det är inte värt några 9.6 som det fick av IGN, och som dessutom är högre än både Morrowind, och Baldurs gate 2(bästa rollspelet någonsin).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Whoe: Inget som du stör dig på?? Så du bryr dig inte om att nästan alla questar är linjära, och lika dana, att alla hatar dig, även om du räddade deras liv för 20 min sedan. Att inga NPCs gör något fören du är i närheten? Att inte kunna göra egna spells, eller att skadan på inte spells miggar med din level. Att inte kunna enchanta vad du vill på dina items, utan bara ett fåtal saker på varje armor del. Några av många saker som är dåliga på skyrim.

 

Spelar förövrigt en Breton Mage, som jag bara använder Desto, och resto på, och är level 46. Har Archmage robes, Morokai masken, och Dragon heavyarmor gloves och boots. Det finns ingenting som jag inte kan döda, och inget som ger speciellt stort motstånd.

 

Även om jag låter väldigt negativ om skyrim, så påstår jag inte att det inte är bra. Spelade 50 timmar, och njöt av varje minut av spelandet. Sen blev det för enformigt. Menar bara att folk måste vara mer kritiska till spelet, det är inte värt några 9.6 som det fick av IGN, och som dessutom är högre än både Morrowind, och Baldurs gate 2(bästa rollspelet någonsin).

Jag bryr mig egentligen inte om något av det där. Möjligtvis enformigheten på questen men det gör inte så mycket för min del. Någon speciell anledning till varför du riktade det till just mig? :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...