Hoppa till innehåll

Android Vs Iphone


JJespeRR
 Dela

Android vs iPhone  

44 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv tycker jag 'om jag har pengar' tar jag iPhone.

O sen så är då iPhone så sjukt mycket skönare.

 

Men Android så finns det billigare telefoner, även bättre prestanda. Och sen att det är open source typ..

 

:rambo: :wub:

 

Sen så kan man t.ex komprimera och göra zip filer på android, eller kan man göra det på iPhone med? Tycker det är så himla enkelt med Android att bara kunna ladda ner film (700mb) sen spela upp med en speciell spelare o sen kunna packa upp zip/rar filer.. <3

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iPhone tycker jag egentligen är bättre, om man bortser från prislappen.

Fast det beror ju också på vad man vill göra med telefonen.

 

iPhone är mer "It just works", och det funkar tämligen bra. Deras mjukvara är mycket mer optimerad eftersom den bara behöver anpassa sig i princip till en enda hårdvara. Många appar är även exklusiva till Appstore, även fast det börjar utveckas mer och mer till Android.

 

Android är billigare, men ibland kan det vara ganska dåligt optimerad mjukvara. Ett prima exempel på det här är LG.

Man har mer valmöjligheter på en Android än en iPhone, och den är mycket mer anpassningsbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...