Hoppa till innehåll

Spel Hemsida


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

http://webdesignskolan.se/webdesign/index.php

gå in här och läs.

ladda även ner notepad ++ när du tränar html.

du ser på färgen på koden om du gjort rätt.( den visar bara om raden är korrekt skriven, inte om raderna är korrekt placerade) kan verka krångligt i början men det blir bättre när du kan koda istället för att ta kod som andra skrivit. håll dig borta från css innan du lärt dig html

Redigerat av evokia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför bör han skämmas för att ha en domän från WASD? WASD erbjöd sig att ge ut subdomäner och då kan man lika gärna ha det såhär istället för att ha sin dryga ip

Tror han mer menar på att han "smutsar" ner WASDs namn genom att ha en sida där koden till 90% är kopierad rakt av.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte det var vart att köpa domän eftersom det är en av de snyggaste sidorna som finns :wub:

Jomen den är för stor :/ Jag såg en omröstning på en hemsida för webbdesign angående hur stor en professionell hemsida bör vara max när man laddar den första gången. Tror att 250kb var ledande alternativet.

 

Förresten kommer man till nybo.wasd.nu från den länken :S

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jomen den är för stor :/ Jag såg en omröstning på en hemsida för webbdesign angående hur stor en professionell hemsida bör vara max när man laddar den första gången. Tror att 250kb var ledande alternativet.

 

Förresten kommer man till nybo.wasd.nu från den länken :S

Jag vet.. Men om du prövar (Jag prövade tror det heter frame) så blir det så här http://test.nyboserver.se/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...