Hoppa till innehåll

Ny Liten Minecraft Server, Söker Sköna Personer


RickTroll
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag och några kompisar har hostat och spelat på våran server ett tag och bestämde oss för att gööra den publikt, vi siktar inte mot ngn stor server. Mer ett par trevliga personer som umgås och har kul, har en massa plugin som jag inte orkar räkna upp. Vi har byggt en stad (med ett facebook!!!!) med olika byggnader, har även en liten kul grej att man får bygga små hemligheter som andra kan hitta, måste dock innehålla ledtrådar. alla får även (om de vill) välja en verksamhet för att tjäna pengar på. plus bygga ett eget hus eller be om att få ett bygget. gratis och ingen whitelist, så ni förlorar inget på att pröva :D

 

Ip:n: 90.255.95.69

 

Kör även hamachi till samma server

Namn: pajarna

Lösen: paj

Ip: 5.169.37.115

 

Kom gärna in :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RickTroll kanske uppskattar det, han skulle inte hittat tråden själv. Spam ser jag det inte som.

Skulle faktiskt uppskatta det, du har ju ip:n där uppe

arvidsjaur.wasd.nu kanske?

 

Woah, en kille sprängde nyss hela polishuset? XD

Redigerat av RickTroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu kan jag inte ens ansluta till din IP direkt. Och ibland har jag behövt starta om minecraft för att wasd.nu länkarna ska funka. Om du skriver "ping arvidsjaur.wasd.nu" ser du att den översätts till din ip rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu kan jag inte ens ansluta till din IP direkt. Och ibland har jag behövt starta om minecraft för att wasd.nu länkarna ska funka. Om du skriver "ping arvidsjaur.wasd.nu" ser du att den översätts till din ip rätt.

 

Inte jag heller, kan bara via hamachi, har du ngn aning om vad det kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...