Hoppa till innehåll

Kan Ej Se Mina Pm


OpeningTitles
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaha.. okej tack!

Du en fråga, var WASD moderator förut?

 

Ja, det var han. (Edit - Jag tror det)

 

Tror dock han blev avsatt då han inte följde reglerna, eller något sådant.

 

Visst, jag anser också att man bör göra något åt detta. Att ha 2 inaktiva mods låter inte vettigt för fem öre. Å andra sidan vi mods som är aktiva klarar mycket gott och väl med att sköta sidan så i nuläget behöver vi inte riktigt fler mods.

 

Sedan att samma medlemmar dyker upp i de flesta diskussioner som har med fuska.se's utveckling att göra börjar bli irriterande. Dessa medlemmar som har blivit bannade har även blivit det av jävligt vettiga skäl. Dem fick flera chanser att bättra sig, men dem gjorde inte det. Nånstans får det vara nog. Fuska.se har ett regelsystem som varje medlem ska följa, gör man inte det så får man ta konsekvenser. WASD är ett exemplar på det, han varken gillade reglerna eller följde dem och för att vara medlem här så ska man följa reglerna. Jag gillar inte att lägga ut min tid på onödigt arbete, dessa medlemmar var onödigt arbete och jag är bara glad att dem är borta.

Redigerat av 4FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...