Hoppa till innehåll

Bästa Dagen I Ditt Liv?


unknown12
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När jag sades ha en fin framtid inom handboll för att två veckor senare inleda mitt (hittills) ett års långa skadehelvete!

Sad to hear bro<3

 

Vet inte riktigt, finns många ljusa stunder. Har svårt att välja ut någon speciell, en väldigt bra dag då jag började högstadiet. Från ett helvetiskt kommunalt mellanstadium med skitlärare som var de mest osympatiska jag träffat.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Inte bästa dagen, men bästa upplevelsen var när jag hade en OBE.

Så jag har läst på lite om OBE's sen sist... Vad jag hittade är att när man har en OBE så är man klarvaken medan kroppen sover. Detta betyder att man också får hallucinationer. vissa personer har såna ortoligt ofta, ochde skriver en blogg där det står bland annat att de upplever mörka figurer, sk. shadow people som står vid deras säng. detta skrämde mig, och efter mer efterforskning hittade jag två ord som fick mig att inte vela sova mer: NOT HALLUCINATIONS. Det är ju osannolikt, men man tänker ju ändå... speciellt eftersom det händer ofrivilligt också. Det finns ju också en jävla massa bloggar och inlägg överallt om hur läskigt det är.. Så hur är det att ha en OBE?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag har läst på lite om OBE's sen sist... Vad jag hittade är att när man har en OBE så är man klarvaken medan kroppen sover. Detta betyder att man också får hallucinationer. vissa personer har såna ortoligt ofta, ochde skriver en blogg där det står bland annat att de upplever mörka figurer, sk. shadow people som står vid deras säng. detta skrämde mig, och efter mer efterforskning hittade jag två ord som fick mig att inte vela sova mer: NOT HALLUCINATIONS. Det är ju osannolikt, men man tänker ju ändå... speciellt eftersom det händer ofrivilligt också. Det finns ju också en jävla massa bloggar och inlägg överallt om hur läskigt det är.. Så hur är det att ha en OBE?

Det du läst om är sömnparalys. Alla upplever de lite olika och influeras främst av vad man tror på. Om du inte tror på de där figurerna kommer du inte träffa på dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det du läst om är sömnparalys. Alla upplever de lite olika och influeras främst av vad man tror på. Om du inte tror på de där figurerna kommer du inte träffa på dem.

Och sömnparalys är det första stadiet i en out of body experience.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...