Hoppa till innehåll

Bästa Telefonen Som Finns Idag


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Idag är knappast Nokias gamla 3310 något att ha, så sluta nämn det :verymad:

Varför är den inget att ha? Vi har alla olika preferenser och jag samt alla andra som nämnt 3310 i tråden gillar uppenbarligen den. Tänk dig om en iphone-fan säger att android inte är något att ha.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är den inget att ha? Vi har alla olika preferenser och jag samt alla andra som nämnt 3310 i tråden gillar uppenbarligen den. Tänk dig om en iphone-fan säger att android inte är något att ha.

Isåfall skulle jag nog säga att en PHILIPS Spark är en av de bättre mobilerna som jag har ägt. Den hade ingen färgdisplay, hade inget internet, men den hade en antenn som gick att dra ut och den var stor som en tegelsten :)

 

Men i rubriken står det "Bästa Telefonen Som Finns Idag", så jag antar att han syftar på modellen nyare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3310 finns fortfarande idag :P Titeln behöver inte syfta på något annat än mobiler som inte finns än.

Det är ändå rätt korkat att komma med förslag om mobiler som är över tio år gamla om du själv tänker efter.

 

 

På en 3310 kan man ringa, smsa, ställa väckarklocka. Snacka om att det är en av dom bästa mobilerna som har gjorts... Och det är väl klart att dom flesta redan vet om att 3310 var en populär mobil. Men idag är den bara skit. På min HTC Incredible S kan man göra en hel del mer än att bara ringa och skicka sms.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller inte alls med. Mitt tangentbort är också 10 år gammal och jag föredrar det över nästan alla jag provat idag. Alla vill inte ha varenda funktion som finns på htc galaxy 4s. Jag har en mobil som är 5 år gammal och den gör allt jag har behov av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller inte alls med. Mitt tangentbort är också 10 år gammal och jag föredrar det över nästan alla jag provat idag. Alla vill inte ha varenda funktion som finns på htc galaxy 4s. Jag har en mobil som är 5 år gammal och den gör allt jag har behov av.

På vilket/vilka sätt är en Nokia 3310 bättre än en modern Android-mobil?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...