Hoppa till innehåll

Skyrim - Fråga


WishCookie
 Dela

Rekommendera inlägg

Efter att man har klarat av main storyn, vilka andra stora quests finns det? Jag har klarat av Collage of winethold och dark brotherhood. Men finns det andra lika stora quest som dessa? Vad finns det mer att göra osv. Jag menar alla jag känne är runt lvl 70 så jag undrar vad det finns mer man ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bard's college i Solitude, Thieves guild i Riften, The Companions i Whiterun, Imperial Legion eller Stormcloaks i Solitude respektive Windhelm. Plus ungefär en miljard små quests du kan plocka upp genom att prata med mycket folk i städerna.

Dark brotherhood och Mage's college finns det oxå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu när ni endå snackar om skyrim så undrar jag om man kan ändra vilken spak man styr med, jag vill kunna styra med LS inte med RS, det står till och med i manualen att man styr med LS, men in-game så är det RS. Kan man ändra det i inställningarna? Hittar inte det, men går det att ändra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...