Hoppa till innehåll

Mobiltelefon


JJespeRR
 Dela

Mobiltelefoner <3  

32 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Skulle ni också kunnat säga lite vad som är t.ex bättre med samsungen än iPhonen osv? :)

 

Har aldrig gillat Samsung telefoner, lika med min kompis hade en Samsung Galaxy Mini och en annan en Samsung Galaxy 5, men det var som att jämföra natt och dag men skärmen..

 

Hur är en samsung Galaxy S II med skärmen osv?

 

Skärmen på en S II är tyvärr bättre en iPhonens skärm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle ni också kunnat säga lite vad som är t.ex bättre med samsungen än iPhonen osv? :)

 

Har aldrig gillat Samsung telefoner, lika med min kompis hade en Samsung Galaxy Mini och en annan en Samsung Galaxy 5, men det var som att jämföra natt och dag men skärmen..

 

Hur är en samsung Galaxy S II med skärmen osv?

Oj, jag jämförde Samsung Galaxy 5 och mini mot min X8, det var som att jämföra dag och natt.

 

Och sen så undrar jag hur batteritiden är och sen om det är bra ljud kvalite i både högtalaren och hörlurar.

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...