Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

Oj, jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Har hängt på fuska i princip hela min internetkarriär och har sanslösa mängder (allt mer luddiga) minnen från tiden jag har spenderat på forumet och olika gruppforuminkarnationer.

 

Hur många minns när fuska.se (då fuskarna.nu) uppdaterades till att bli en sida med orange färgschema? Och minns ni den scrollande rutan högst upp i forumet som listade de trådarna som var senast (eller kanske var det mest..?) aktiva?

 

Det är naturligtvis tråkigt att så många av de gamla trevliga medlemmarna försvunnit, ibland får jag känslan av att man är den där grabben som stannar kvar för länge på festen. Grämer mig lite över att inte ha gått vidare mer i mitt liv, men njuter samtidigt av att kunna umgås och kommunicera med medlemmar jag e-känt i en stor del av mitt liv.

 

Vad gäller fysiska möten har det inte varit några för min del, har faktiskt aldrig träffat någon från forumet i det verkliga livet. Tyvärr. Det har varit snack om att träffas över några öl med Oztown några gånger, men det har bara runnit ut i sanden. Vill minnas att jag och Guggo pratade om att åka på språkresa till Spanien för länge sedan också, men att jag ansåg mig för ung för det vid tillfället.

Redigerat av Mustaschmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bör kanske tillägga att jag ursprungligen gick under användarnamnet "katten" som därefter blev "Sandkaka" vid ett namnbyte.

Dumt att så många veteraner är bannade :/ Nu har ju admin fixat så att man kan få komma tillbaka efter ett år med 4 varningar. Du skulle kunna fråga om han kan fixa det för din gamla användare. Jag var ju bannat ett år med detta kontot.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dumt att så många veteraner är bannade :/ Nu har ju admin fixat så att man kan få komma tillbaka efter ett år med 4 varningar. Du skulle kunna fråga om han kan fixa det för din gamla användare. Jag var ju bannat ett år med detta kontot.

Ja, det blev ju väldigt dumt en sväng där då så kallade veteraner blev permanent avstängda för enkla regelbrott eftersom att de hade många varningar i bagaget från flera års tid tillbaka. Det var förövrigt ur den askan som jag skapade det jag kallade för Oztown V2, eftersom så många från gamla Oztown inte längre var välkomna på fuska.se, däribland jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...