Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

Hittade för övrigt en utskriven lapp från 2003 med fusk till GTA 2 för några veckor sen. Kommer inte ihåg om den var från fuskarna.nu eller fuska.nu eller vad det var.

Jag har ett par sådana från 2005-2006 kan jag tänka mig i en låda nånstans i huset.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

När man skickade pm till alla 15+'are om lösenordet till det "hemliga forumet" ^_^

Jag var inte 15 då. Men det var väl så att det egentligen inte fanns något lösenord? Utan de som stod som över 15 kom in och de under fick en falsk fråga om lösenord.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var inte 15 då. Men det var väl så att det egentligen inte fanns något lösenord? Utan de som stod som över 15 kom in och de under fick en falsk fråga om lösenord.

Haha japp B) Som man blev trollad...

 

KG saknar jag också...

Redigerat av Kristus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Jag minns när fuska var aktivt.

Ohja. Det var tider. 10 mods och alla behövdes verkligen.

 

Nu räcker det nästan bara med micke.

 

 

Har förövrigt faktiskt träffat två människor på forumet, Ozoon (den gamle räven fick mig att börja med metal) och Wildwolf (som faktiskt vart mod ett tag, woot).

 

(Mickes brorsa räknas inte, han finns ju knappast på sidan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ohja. Det var tider. 10 mods och alla behövdes verkligen.

 

Nu räcker det nästan bara med micke.

Har förövrigt faktiskt träffat två människor på forumet, Ozoon (den gamle räven fick mig att börja med metal) och Wildwolf (som faktiskt vart mod ett tag, woot).

 

(Mickes brorsa räknas inte, han finns ju knappast på sidan).

Är micke admin eller?

 

Det jag har minnen från fuska IRL är när jag träffade Easton på Ghotia Cup för två år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...