Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

  • 2 månader senare...

Ganska sjukt endå att man var en p12a när man blev medlem här. Nostalgi för mig är varningarna, Man fick dem av lätta anledningar (väldigt hårt arbetande moderatorer förr), sen lackar man för att man inte förstod varför så får man en till. Minns att jag höll på att skita ner mig när jag hade min 4:de varning och beslöt mig för att fega ur å börja bli inaktiv så jag inte skulle bli bannad haha. Sen minns jag hur avundsjuk man blev på dem få användarna som lagt in fuskamynt i banken och samlat ihop hur mycket som helst. Enda lösningen var att spamma en hel del, Leka expert på alla spel genom att skriva recensioner på spel man inte ens spelat, Gå in på konkurrenterna fuska.nu för att kopiera deras fusk till fuska.se för att få extra fuskamynt. Aja blev en uppsats, ville bara säga att jag har så många varningar för att jag e för sexig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska sjukt endå att man var en p12a när man blev medlem här. Nostalgi för mig är varningarna, Man fick dem av lätta anledningar (väldigt hårt arbetande moderatorer förr), sen lackar man för att man inte förstod varför så får man en till. Minns att jag höll på att skita ner mig när jag hade min 4:de varning och beslöt mig för att fega ur å börja bli inaktiv så jag inte skulle bli bannad haha. Sen minns jag hur avundsjuk man blev på dem få användarna som lagt in fuskamynt i banken och samlat ihop hur mycket som helst. Enda lösningen var att spamma en hel del, Leka expert på alla spel genom att skriva recensioner på spel man inte ens spelat, Gå in på konkurrenterna fuska.nu för att kopiera deras fusk till fuska.se för att få extra fuskamynt. Aja blev en uppsats, ville bara säga att jag har så många varningar för att jag e för sexig.

Man kan inte se andras varningar sen länge tillbaks i alla fall. Och admin brukar ha erbjudanden på alla hjärtans dag om att bli av med alla varningar om man varit varningsfri i ett år. Om du PMar honom snällt kan du säkert bli av med alla nu. Och ja, jag känner igen mig i det du skriver :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått tre varningar :D

Av Draghon, pollenallergi (som hette NesseN då jag fick den) och #21. Även om jag blev hyffsat sur när jag fick dem är de väl rättfärdigade. I varje fall den jag fick av Draghon.

 

Efter att ha läst igenom tråden kommer jag fram till att jag är bra på att gå förbi obemärkt :P kanske för att jag inte orkar utmärka mig.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror mycket redan har nämnts, men några saker man kan se tillbaka på:

 

*Hur omogen man var - Shit asså. Både kul och sorgligt egentligen, man var rätt omogen och lättlurad, minns tråden om San Andreas och övernaturliga fenomen i spelet, en sån lätt sak som bilar som spawnar i en backe och rullar ner kunde bli till världens rövarhistoria, och man svalde allt med hull och hår. :D Känner även igen mig i att få en varning, bli väldigt arg (trots att man förmodligen hade gjort fel) och var väldigt sur på moderatorn i fråga. Har dock inget större minne av mer detaljerat, bara att man var mer försiktig efteråt.

 

*Se andras varningar. Tyckte det var lite kul, på något sätt kändes det mer som att man ville ha en varning ännu mindre, då alla andra skulle se det. Minns inte när systemet ändrades faktiskt.

 

*Gamla användare/mer aktivt forum. Har svårt för namn, Draghon är ju en sån trevlig karaktär man kommer ihåg sen den goda tiden, annars minns jag Selene som nämndes tidigare, hon var verkligen unik på flera olika sätt, om jag inte minns fel postade hon alltid i röd-text, gav meddelanden en mer "personlig"-touch. :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Draghon, var det inte så att det var en "fejd" mellan dig och 0013? Hur många varningar fick han av dig egentligen? haha

 

hahahahaha juste kommer någon annan ihåg alla konsolbråk? Omröstningar om vilken konsol som var bäst o så blev det hett i argumentet.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...