Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

Var det? kanske det... Minnet är inte helt perfekt. :D Vad var det innan dess? Jag vill minnas att du hade något mer användarnamn under min tid...

Började med Sailor_star på fuskarna.nu.

Sen blev det Dragon_girl på fuska.se, bytte sen till Draghon.

Hade Escaflowne i ett år, på dagen faktiskt.

 

 

Lol Selene. Den personen var lite jobbig ibland. Inte var det jag iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började med Sailor_star på fuskarna.nu.

Sen blev det Dragon_girl på fuska.se, bytte sen till Draghon.

Hade Escaflowne i ett år, på dagen faktiskt.

Lol Selene. Den personen var lite jobbig ibland. Inte var det jag iallafall.

Är ju ganska sällsynt med kvinnliga medlemmar.

 

Mascarpone

SoffaN, NesseN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är ju ganska sällsynt med kvinnliga medlemmar.

 

Mascarpone

SoffaN, NesseN

 

;D

 

Han var typ dåtidens 4FJSKSJSKGJES

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...st&p=898837

 

(notera att den 80-sidors-tråden skrevs på mindre än 1 månad, och det var inte i ett gruppforum. Fuska är äckligt inaktivt jämfört med den tiden.)

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dolphin minns jag som han som hade en massa rekord i Spelhörnan.

Han hette Presentation ett tag också har jag för mig? Han var rätt ok. Minns att vi spammade loss en gång när vi båda var sjuka och svarade på typ allt i hela forumet för att folk skulle komma tillbaka efter skolan och bara "wtf vad har hänt". *hihi* vi var så busiga på tiden *fniss*. Jag minns också att Guggo inte tyckte om honom så där jättemycket... Det är iaf vad jag tolkar hans framträdande i denna som: http://video.google.com/videoplay?docid=90...e+soeta+barnen#

 

Jag är nyfiken på tiden innan mig, typ 2003-2006. har hört att det var fuskas mest gyllene tid som var mycket bättre än mina tidiga år och jag menar jämfört med idag var mina tidiga år 2006-2007 fantastiska år i fuskas historia (enligt mig själv).

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är nyfiken på tiden innan mig, typ 2003-2006. har hört att det var fuskas mest gyllene tid som var mycket bättre än mina tidiga år och jag menar jämfört med idag var mina tidiga år 2006-2007 fantastiska år i fuskas historia (enligt mig själv).

Kan nog hålla med om att mellan 2003-2005 då jag var som aktivast själv var sannerligen en gyllene era för fuska. Kan inte direkt lägga fram några speciella saker då jag har ett minne som en 70-årig gubbe med senil demens.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...