Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

Det var rätt kul när Oztown och KG rök ihop.

Snarare rök isär, vilket var väldigt synd. :(

 

Btw, jag minns Blue Ghost och Red Cloud som dök upp strax innan/efter Oz1 och BO försvann, vem var det som startade dem?

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket subforum tyckte ni var skönast under tiden då fuska var som mest aktivt då? Jag själv tyckte att det var jävligt skoj med GTA SA "övernaturliga fenomen" tråden var aktiv. Samt när man gjorde väldigt många nya trådar i Allmänt. Och det var mysigt när Avatar/Banner tråden var väldigt aktiv också. Var så fint när man kunde gå in och titta på alla fina bilder som gjordes varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tacksam för det med tanke på hur arroganta och stroppiga de flesta Ozarna har varit genom tiderna! Aldrig varit med om människor som haft sina huvuden uppkörda så långt upp i röven.

Pshh, i originalet kunde man snacka om allt man hade på hjärtat och rollspela vid sidan av det.

 

Nu för tiden... Seröst, bleh. För mycket skitsnack och e-penis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hundgruppen och Ankgruppen

Hundgruppen var bara en av alla patetiska kopior av Kattgruppen och hade inte något med hundar att göra. Ankgruppen handlade faktiskt om ankor.

 

Gratisgrupperna borde komma tillbaks, tror det skulle vara positivt på flera sätt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/

Vilka syftar du på?

 

Tacksam för det med tanke på hur arroganta och stroppiga de flesta Ozarna har varit genom tiderna! Aldrig varit med om människor som haft sina huvuden uppkörda så långt upp i röven.

Jag kan helt uppriktigt och utan skam säga att Oztown 1 var heeeeelt annorlunda stämningsmässigt än Oztown 4 (dagens). Även om jag nog tycker att KG gick om Oztown 1 som det bästa gruppforumet någonsin under sitt sista år-halvår så är de båda forumen kvalitativt jämförbara (och nära på ekvivalenta). Sen såg fuska, internet och de bägge gruppforumen olika ut, det är ändå inte att bortse ifrån att de skiljer sig åt med 4 år. Medan oztown var mer självreglerande (så som jag fattade det), eftersom trolls och dubbelanvändare var något ovanligt under 2006 och tidigare, medan KG hade en mer utstuderad och "vårdande" struktur, eftersom forumet såg annorlunda ut och det mycket väl ha varit en av anledningarna till att det klarade sig och förbättrades ständigt under 2,5 år och faktiskt lyckades bli bättre än Oztown 1.

 

Jag kommer ihåg när jag inte vågade gå in i Vänner, Relationer och Kärlek - forumet.
Jag kommer ihåg när det fanns ett hemligt +15-forum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag syftar på Oztown som Zwailon hade från första början, med Scones, Soffan, Kolaking, Kanji och mig. Vi var de som var mest aktiva, skrev dagligen i rollspelen. Tills allt tog slut då. :/

Ja jo jag vet vilket Oz du syftar på, men vilka syftar du på med "Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/" :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...