Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

Och där ramlade du ner från toppen som skönast mod! Besviken.

Att du någonsin tyckt att Draghon är den skönaste moden är sinnessjukt.

 

Förövrigt, har jag endast varit medlem här i någon månad, så någon nostalgitripp kan jag inte ge er. Tyckte dock det var väldigt trevligt att kunna läsa igenom alla topics precis när man blev medlem! :)

Redigerat av Charlielol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att du någonsin tyckt att Draghon är den skönaste moden är sinnessjukt.

 

Förövrigt, har jag endast varit medlem här i någon månad, så någon nostalgitripp kan jag inte ge er. Tyckte dock det var väldigt trevligt att kunna läsa igenom alla topics precis när man blev medlem! :)

om du bara har varit medlem en månad, hur kan du då dömma Draghon?

Visst, hon har kanske inte varit den bästa moden, men hur kan du dömma henne på sån kort tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och där ramlade du ner från toppen som skönast mod! Besviken.

Skjut ner mig också i så fall. Guggo, Sandkaka, och den andra gamla oztownarna var sköna kompisar då precis som du, Räv, WASD, Musten, Harold etc är nu. Du skulle bli förvånad över hur lika oztown och dess medlemmar var då jämfört med hur KG och dess medlemmar är/var.

 

Jag minns en debatt om... kommunism i debatt där jag debatterade med kanji och jag var helt cp och snackade massa skit om "djungels lag" och "starkaste överlever!"

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och min bror var verkligen inte populära av #21 vill jag minnas, han trodde att vi var en och samma person som hade två användare. Det var mest Skellefteå - Björklöven som la grunden till detta, då de var stora rivaler på den tiden och vi hejade på olika lag.

Vid ett tillfälle sa jag och min bror att skulle fara till Dalarna och se på en bortamatch(vilket var en myt), i själva verket var vi hemma och han frågade oss om vi inte var på matchen då båda hade varit inloggade, samt skrivit inlägg. Vi skyllde då på att våran katt(som inte existerar) hade skrivit våra inlägg :P

 

Min och min brorsas plan var att åka hem till honom, sedan busplinga så att en av oss skulle kunna springa in genom balkongdörren på baksidan, medan den andra avledde honom så en av oss kunde logga in på fuska.se och byta hans lösenord så att vi fick full power på sidan hehe

det här var runt 2004/2005.

 

Har en massa andra historier också som jag skriver vid ett annat tillfälle :)

Redigerat av Lander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skjut ner mig också i så fall. Guggo, Sandkaka, och den andra gamla oztownarna var sköna kompisar då precis som du, Räv, WASD, Musten, Harold etc är nu. Du skulle bli förvånad över hur lika oztown och dess medlemmar var då jämfört med hur KG och dess medlemmar är/var.

 

Jag minns en debatt om... kommunism i debatt där jag debatterade med kanji och jag var helt cp och snackade massa skit om "djungels lag" och "starkaste överlever!"

Snackar du om Zwailons rollspels Oztown eller Guggos/Sandkakas sköna hänget Oztown?

 

Har aldrig tyckt om "Sköna hänget" eftersom de använde sig av ordet Oztown <_<

Annars är det inget fel på dem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och min bror var verkligen inte populära av #21 vill jag minnas, han trodde att vi var en och samma person som hade två användare. Det var mest Skellefteå - Björklöven som la grunden till detta, då de var stora rivaler på den tiden och vi hejade på olika lag.

Vid ett tillfälle sa jag och min bror att skulle fara till Dalarna och se på en bortamatch(vilket var en myt), i själva verket var vi hemma och han frågade oss om vi inte var på matchen då båda hade varit inloggade, samt skrivit inlägg. Vi skyllde då på att våran katt(som inte existerar) hade skrivit våra inlägg :P

 

Min och min brorsas plan var att åka hem till honom, sedan busplinga så att en av oss skulle kunna springa in genom balkongdörren på baksidan, medan den andra avledde honom så en av oss kunde logga in på fuska.se och byta hans lösenord så att vi fick full power på sidan hehe

det här var runt 2004/2005.

 

Har en massa andra historier också som jag skriver vid ett annat tillfälle :)

Bleh, den där bajshögen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...