Hoppa till innehåll

Fuska's Nostalgi.


Rekommendera inlägg

Suna, Dannie och Epaaj har jag inte sett på åratal.

Slasktratt är väl inne här någon gång ibland, han var f.ö en av mina personliga favoriter förut :D

Dannie gav mig en varning en gång, tiden jag inte kunde skriva inlägg på efter jag fått varningen var på HELA 10 timmar! haha

Redigerat av Lander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min och min brorsas plan var att åka hem till honom, sedan busplinga så att en av oss skulle kunna springa in genom balkongdörren på baksidan, medan den andra avledde honom så en av oss kunde logga in på fuska.se och byta hans lösenord så att vi fick full power på sidan hehe

det här var runt 2004/2005.

Allt är möjligt (tror man) när man är ung. :D Berätta gärna mer, jag hör gärna historier om den riktigt gamla goda tiden.

 

Din historia påminner mig om när jag och WASD bestämde oss för att åka hem till admin en dag. Vi möttes på stan och stannade till och köpte en chokladask med hjärtan i och satte på en lapp "till världens bästa admin från WASD och Dave37." Så åkte vi hem till honom. Men vi visste inte riktigt vart huset låg så vi letade... och letade, och letade.

 

Vi letade i säkert över en timma och gick runt i cirklar och visste inte vart vi var efter ett tag. Och tillslut, efter att ha frågat någon gammal gubbe som var ute med sin hund hittade vi admins hus. Det visade sig att vi hade gått världens omväg och att admins hus bara låg 100-200 meter från busshållplatsen. Vi ringde på men tyvärr var han inte hemma (tror han var på skolan eller nått) så det var hans pappa som öppnade istället. vi presenterade oss och sa att vi var från forumet och bad honom ge asken till admin sen när han kom hem.

 

Vi fick ett PM senare från admin som tack för chokladen. Tyvärr verkar jag inte ha några bilder eller PM:et kvar, synd. :(

 

Snackar du om Zwailons rollspels Oztown eller Guggos/Sandkakas sköna hänget Oztown?

 

Har aldrig tyckt om "Sköna hänget" eftersom de använde sig av ordet Oztown <_<

Annars är det inget fel på dem :P

När jag talar gott om oztown (och dess medlemmar) syftar jag i 99% av fallen på oz1, alltså det som Zwalion skapade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skjut ner mig också i så fall. Guggo, Sandkaka, och den andra gamla oztownarna var sköna kompisar då precis som du, Räv, WASD, Musten, Harold etc är nu. Du skulle bli förvånad över hur lika oztown och dess medlemmar var då jämfört med hur KG och dess medlemmar är/var.

 

Jag minns en debatt om... kommunism i debatt där jag debatterade med kanji och jag var helt cp och snackade massa skit om "djungels lag" och "starkaste överlever!"

men du har alltid varit snäll :(

Sandkaka minns jag knappt..minns faktiskt knappt alls tiden från när jag var en 12-13 år ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om vi nu är inne på mods. Vad hände med Suna, Slasktratt, Dannie, Epaaj mfl?

Suna: Fick jobb någonstans har jag för mig.

 

Dannie: Blev mer och mer inaktiv, sa upp sig.

 

Epaaj: Inaktiv.

 

Chihuahua: Högskolestudier

 

Jellyfish: Problematiskt, ngt hände och sen ville han inte komma tillbaka för han skulle ändå sluta.

 

NesseN: Avgick.

 

Ytterman: Försvann i etern?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok här är nått som alla oz1:are borde komma ihåg. Jag höll på och CPade strax efter att jag bytt från DoS_37 till Dave37 om huruvida det ska uttalas "Dave" (som i engelskan) eller "Davve" och ja, jag var väl inte den bästa på att förmedla mitt resonemang då och fick en uppsjö av kommentarer i stil med "Ja fast "dave" uttalas ju faktiskt "däjv"." :D

 

Nån mer som kommer ihåg eller är det bara jag för att det handlade om mig?

 

EDIT: Nästan ingen har nämnt nico? Minns honom som en väldigt trevlig filur även om jag inte kommer ihåg så mycket specifikt om honom. Minns att han hade typ -5000 FM på den tiden då man kunde stjäla FM från varandra (right?). har för mig att det fanns ett föremål i affären som hette typ "stjäl andras fm", eller är jag helt ute och cyklar? Minns också fuskas gamla lotteri (synd att det lades ner), och banken men den fega räntan 2% per månad eller nått sånt.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok här är nått som alla oz1:are borde komma ihåg. Jag höll på och CPade strax efter att jag bytt från DoS_37 till Dave37 om huruvida det ska uttalas "Dave" (som i engelskan) eller "Davve" och ja, jag var väl inte den bästa på att förmedla mitt resonemang då och fick en uppsjö av kommentarer i stil med "Ja fast "dave" uttalas ju faktiskt "däjv"." :D

 

Nån mer som kommer ihåg eller är det bara jag för att det handlade om mig?

 

EDIT: Nästan ingen har nämnt nico? Minns honom som en väldigt trevlig filur även om jag inte kommer ihåg så mycket specifikt om honom. Minns att han hade typ -5000 FM på den tiden då man kunde stjäla FM från varandra (right?). har för mig att det fanns ett föremål i affären som hette typ "stjäl andras fm", eller är jag helt ute och cyklar? Minns också fuskas gamla lotteri (synd att det lades ner), och banken men den fega räntan 2% per månad eller nått sånt.

 

Sen kom väl en ny bank som hade extremt kass ränta, typ 0,005% eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...