Hoppa till innehåll

Ditt Senaste Köp


Rekommendera inlägg

Menar du att det fortfarande finns folk som använder hårgelé? Trodde den trenden dog ut helt och hållet för ett antal år sedan..

Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som är inne och vad som är inte, tycker mer om att använda hårgelé. Men va fan, då måste ju jag byta till hårwax om jag har halkad efter så mycket. :o Redigerat av zazaza
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad som är inne och vad som är inte, tycker mer om att använda hårgelé. Men va fan, då måste ju jag byta till hårwax om jag har halkad efter så mycket. :o

Jag inser att jag uttryckte mig lite knasigt. Menade inte riktigt 'trenden', utan menade mer om det fanns kvar att köpa fortfarande, har inte sett nån hårgelé på många år vad jag kan minnas. Men åandra sidan har jag ju inte letat.

Så inget illa menat mot er som använder det, ni får ha det ni tycker fungerar bra..

 

 

OnT:Kräftor, ikväll blir det skiva!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

post-59991-1349364118_thumb.jpg

 

En Targuns-datorväska.

24-pack med coca-cola

3 matte böcker, 1c, 2c och 3c.

Två marabou mjölkchoklad samt två paket med klubbor.

 

Köpte inte allt på samma dag, men det är ungefär det jag har köpt under veckan så...

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-59991-1349364118_thumb.jpg

 

En Targuns-datorväska.

24-pack med coca-cola

3 matte böcker, 1c, 2c och 3c.

Två marabou mjölkchoklad samt två paket med klubbor.

 

Köpte inte allt på samma dag, men det är ungefär det jag har köpt under veckan så...

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!!!! Senaste jag köpte var nog en burkcola i skolan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...