Hoppa till innehåll

Snälla Kom På En Fortsättning På Min Första Låt Kommer Ej På Något Mer!


fuskfelix
 Dela

Rekommendera inlägg

dricker min cola och skunker ner, kan fan inte fatta vad jag just skrev, i brevet till dig, ville bara säga att jag älsker dig mer å mer, real life 4 ever och inge mer med det, för jag måste starta om för detta funkar inte mer,vill gärna leva med dig my sweety gril, det där rimmade ej men kunde ej komma på något bättre,jag är 13 du är några år äldre fuck for that det kommer aldrig bli vi, jag vill ha dig nu och ingen annan kiss for you. för JAG VILL HA DIG NU OCH INGEN ANNAN KISS FOR YOU. kom hem från plugget och sa fan jag har glömt mina läxor, gick till solan och hämtade dem precis när jag gick ut så stod hon bara där, hon var förtvivlad och ledsen, tvekade lite men gick fram och sa vad står på , hon svarade mig och sa jag har blivit dumpad av en jävla rövbög,........................................... .............

 

 

 

 

kom gärna på en bra fortsätning så väljer jag ut den bästa (OBS REFRÄNGEN ÄR- för JAG VILLHA DIG NU OCH INGEN ANNAN KISS FOR YOU. min första gång jag skriver en låt om man kalla det här en låt vill gärna ha en fortsättning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...