Hoppa till innehåll

Shiny Pkmn


cubone
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo, jag skulle vlija att min groudon i mitt ruby blev shiny (har inte fångat den) och undrar om den där "glitchen" med att man sparar framför han och sen möter han och om han inte blir shiny så stänger man av och startar gameboyet igen.

Mvh cubone

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag skulle nog försökt få tag i en Action Replay/GameShark till just GameBoy Advance, jag har själv letat runt lite smått men inte funnit någon, tyvärr.

 

Men, du lär garanterat inte få Groudon i Shiny utan AR/GS som det kallas med förkortning. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle nog försökt få tag i en Action Replay/GameShark till just GameBoy Advance, jag har själv letat runt lite smått men inte funnit någon, tyvärr.

 

Men, du lär garanterat inte få Groudon i Shiny utan AR/GS som det kallas med förkortning. :P

Känns ju något bättre att ha åstadkommit något utan att fuska sig till det? Och varför lär han garanterat inte få en utan?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns ju något bättre att ha åstadkommit något utan att fuska sig till det? Och varför lär han garanterat inte få en utan?

För att sannolikheten är försvinnande liten. Samma resonemang varför jag inte bär cykelhjälm så fort jag går ut utifall att jag träffas av en liten meteor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känns ju något bättre att ha åstadkommit något utan att fuska sig till det? Och varför lär han garanterat inte få en utan?

Chansen är så grymt liten så det finns knappt någon chans alls för honom att kunna få Groudon i Shiny via det där sättet. Så, då är det nog bättre att försöka få tag i en AR/GS. :P
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...