Foto

Fuskas Bronytråd

20 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#13 WASD

WASD

#12 Fuskagent

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13 196 inlägg
    Utdelad juli 2015

Postad 23 december 2011 - 20:17:35

Kan ni inte skapa ett gruppforum för detta? Ni verkar ju rätt seriösa, så varför inte? (Så vi slipper det)

Bara undvik tråden då. Gruppforum är rätt så dyra.
"Arbetet med en liten uppdatering av Fuska har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden." - admin

Svaren fortsätter under följande annons

#14 FreakyStyley

FreakyStyley

#9 Forumlegend

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 704 inlägg

Postad 23 december 2011 - 20:24:04

Kan väl hålla med mer eller mindre om alla utom den sista, seriöst? Det finns ingen story så när som de två första avsnitten. Så vida de inte har ändrat stil helt i andra säsongen. Alla avsnitt är fristående så när som på de två första.

Någon röd linje har den kanske inte, men visst är den bra.

QUOTE(PussyCat @ 23/12-2011 20:16:38) <{POST_SNAPBACK}>
Kan ni inte skapa ett gruppforum för detta? Ni verkar ju rätt seriösa, så varför inte? (Så vi slipper det)

Känns rätt så onödigt då det inte finns särskilt många aktiva bronies på Fuska. Och precis som WASD sa så är du välkommen att undvika tråden.

#15 PussyCat

PussyCat

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 698 inlägg

Postad 24 december 2011 - 01:09:09

Det var bara ett förslag.

sPebkjg.gif

ΛĐI

#16 FreakyStyley

FreakyStyley

#9 Forumlegend

• Medlem
  • 2 704 inlägg

Postad 28 december 2011 - 14:11:13

Här är en video jag rekommenderar till de flesta av er, den borde besvara i princip alla era frågor.

#17 WASD

WASD

#12 Fuskagent

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13 196 inlägg
    Utdelad juli 2015

Postad 28 december 2011 - 14:30:50

46 minuter sad.gif
"Arbetet med en liten uppdatering av Fuska har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden." - admin

#18 Dave37

Dave37

#11 Fuskgalen

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 587 inlägg
    Utdelad november 2017Utdelad september 2017Utdelad december 2015Utdelad november 2015Utdelad oktober 2015Utdelad september 2015Utdelad augusti 2015Utdelad juli 2015Utdelad juni 2015Utdelad april 2015Utdelad mars 2015Utdelad februari 2015Utdelad september 2014

Postad 28 december 2011 - 21:11:13

Här är en video jag rekommenderar till de flesta av er, den borde besvara i princip alla era frågor.

Såg hela, mycket bra förklarat. Haha, gör mig sugen att kolla lite på säsong 2. XD

själv är jag av uppfattningen visst, den kanske var gjord med tanken att intressera små flickor och deras föräldrar, men om andra tycker om den i olika grader, vad är problemet? Jag hade förstått att det fanns kritik mot att gilla en produkt om en grupp utanför målgruppen använde den för skada andra människor på ett eller annat sätt, men det är ju verkligen inte något som sker med MLP.
"We're going to do this thing, just as the automobile phased out the Stagecoach, just as television stepped in and phased out the old vaudeville and the old motion pictures. And we got to be prepared to face the future." - Jacque Fresco

#19 FreakyStyley

FreakyStyley

#9 Forumlegend

• Medlem
  • 2 704 inlägg

Postad 07 januari 2012 - 14:14:29

Ännu en liknande video, däremot går den inte in på lika mycket detaljer och är bara 6 minuter.

#20 FreakyStyley

FreakyStyley

#9 Forumlegend

• Medlem
  • 2 704 inlägg

Postad 24 april 2012 - 21:05:03

Så, vad tyckte ni andra fuska-bronies om säsong 2 finalen? Enligt mitt tycke var det de två bästa episoderna hittills, blev väldigt imponerad. Sångerna var även några av de bästa också, "This Day Aria" har fullkomligt fastnat i mitt huvud! biggrin.gif

#21 Proccito

Proccito

#10 Forumkändis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 899 inlägg
    Utdelad juni 2014

Postad 24 april 2012 - 22:23:02

Så, vad tyckte ni andra fuska-bronies om säsong 2 finalen? Enligt mitt tycke var det de två bästa episoderna hittills, blev väldigt imponerad. Sångerna var även några av de bästa också, "This Day Aria" har fullkomligt fastnat i mitt huvud! biggrin.gif

Spolia inte tack, har inte kommit så långt än. Men kanske ska se två avsnitt innan jag somnar.
"Whats better: To be born good, or to overcome your evil nature through great effort?
- Paarthurnax

Logga in för att kunna skriva inlägg