Hoppa till innehåll

Fuskas Bronytråd


FreakyStyley
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan väl hålla med mer eller mindre om alla utom den sista, seriöst? Det finns ingen story så när som de två första avsnitten. Så vida de inte har ändrat stil helt i andra säsongen. Alla avsnitt är fristående så när som på de två första.

Någon röd linje har den kanske inte, men visst är den bra.

 

Kan ni inte skapa ett gruppforum för detta? Ni verkar ju rätt seriösa, så varför inte? (Så vi slipper det)
Känns rätt så onödigt då det inte finns särskilt många aktiva bronies på Fuska. Och precis som WASD sa så är du välkommen att undvika tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är en video jag rekommenderar till de flesta av er, den borde besvara i princip alla era frågor.

 

Såg hela, mycket bra förklarat. Haha, gör mig sugen att kolla lite på säsong 2. XD

 

själv är jag av uppfattningen visst, den kanske var gjord med tanken att intressera små flickor och deras föräldrar, men om andra tycker om den i olika grader, vad är problemet? Jag hade förstått att det fanns kritik mot att gilla en produkt om en grupp utanför målgruppen använde den för skada andra människor på ett eller annat sätt, men det är ju verkligen inte något som sker med MLP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...

Så, vad tyckte ni andra fuska-bronies om säsong 2 finalen? Enligt mitt tycke var det de två bästa episoderna hittills, blev väldigt imponerad. Sångerna var även några av de bästa också, "This Day Aria" har fullkomligt fastnat i mitt huvud! :D

Spolia inte tack, har inte kommit så långt än. Men kanske ska se två avsnitt innan jag somnar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...