Hoppa till innehåll

Negativt Antal Nya Meddelanden


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Såg nu att jag plötsligt fått negativt antal nya meddelanden. :S Jätteskumt. har klickat omkring på sidan men den ändrar sig inte, fortfarande -1 nya meddelanden. Tänkte jag skulle upplysa om det så att det kan bli fixat.

 

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nä det rättade till sig. En kompis skickade ett meddelande så fick jag 0 nya meddelanden, och sen dess har det funkat som vanligt. Kan ju vara värt ändå för admin om han kollar tråden att se hur det kunde uppstå och fixa det så att det inte händer igen. Inte jättefarligt visserligen men ändå. trevligt med en sida som inte uppför sig konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä det rättade till sig. En kompis skickade ett meddelande så fick jag 0 nya meddelanden, och sen dess har det funkat som vanligt.

Jag trodde faktiskt att det skulle återgå till -1 då du hade "0 nya meddelanden" och läste ett oläst. Men det kanske finns en koll där på att det inte går under 0, och att den kollen inte gjordes där du lyckades få -1.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...