Hoppa till innehåll

Kan Ni Kolla Den Här? :)


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

DATOR

 

Hej! kan ni kolla om den här datorn klarar te.x Skyrim på kanske högsta? jag vet inte. Vill gärna att den klarar det mesta! :') Den ska klara Star Wars The Old Republic utan problem alls. Alltså ska den flyta på! Vill gärna att ni lägger till / tar bort om de är nåt som är dåligt med det här paketet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där är ett moderkort med socket am3, det funkar inte. Du måste ha ett med socket 1155 för att det ska fungera. Jag rekommenderar också att du kör på ett moderkort med chipset P67 eller Z68 samt en 2500K cpu så att du kan klocka i framtiden om du vill. Det blir inte mycket dyrare och mycket mer framtidssäkert.

 

Du borde även köra på gtx560 ti om du skulle kunna öka budgeten lite mer, det bli mycket bättre prestanda för pengarna.

 

Inlägget är skrivet från en surfplatta, dätav har jag inte orkat länka til någon annan kundvagn. Det får du eller någon annan göra. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gah, en till datortråd. Du har missat att det ska vara "Ti" med i GTX560Ti annars är det ett helt annat kort som jag har hört inte alls är prisvärt.

 

i5an som är populär heter 2500K, din heter bara 2500.

 

Moderkortet passar inte som sagt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...