Hoppa till innehåll

Hej Hej Användare! Kolla Hit Om Ni Har Tid!


Sims3Expert
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Proccito: Först måste du göra romantiska saker med den andra simmen. Sedan kan det komma upp: första kyss. Sedan kan du göra mer romantiska saker. Sedan kan det komma upp ungefär: Fråga att bli ihop. Efter det kan du göra er romantiska saker sedan kanske det kommer upp liknande: Fråga att gifta sig.

Hoppas det var till hjälp! /SimsExpert

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Proccito: Du kan använda 2 saker: fusk eller inte fusk.

 

Fusk:

Skriv in testingCheatsEnabled true i menyrutan och nu kan du dra upp deras relationer.

 

Inte fusk

Försök göra så dom tar det långsamt. Typ prata några gånger sen kanske göra en ny sak att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Proccito: Du kan använda 2 saker: fusk eller inte fusk.

 

Fusk:

Skriv in testingCheatsEnabled true i menyrutan och nu kan du dra upp deras relationer.

 

Inte fusk

Försök göra så dom tar det långsamt. Typ prata några gånger sen kanske göra en ny sak att göra.

alltså jag vill få upp relationen utan fusk.

Och dom vägrar prata med varandra.

När den ena börjar prata, slutar den andra simmen att lyssna, och dom blir ännu mer ovänner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Svar: Ledsen för svar nu. Men hoppas det här blir bra.

Någon av dom kan "Be om ursäkt". (Den ska finnas på typ "Vänlig" Alltså den man pratar med varndra på) Den andra simmen förlåter den oftast. Då kan man ta det försiktigare.

Om dom inte har interaktionen "Be om ursäkt" så kanske en kompis till dom kan "Lugna" Eller "muntra upp" om det går.

Hoppas det var till hjälp! //Simsexpert

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Hej användare! Under här får ni gärna fråga frågor om Sims 3! Jag försöker svara så snabbt jag kan! Jag är Sims3Expert Hehehe, nä ja skojja bara men jag kan väldigt bra på Sims 3. Har spelat rätt länge nu! Fråga om ni vill! Fritt fram!

Hej. Hur gör jag så mina simmar inte blir gammal så snabbt? Är tacksam för andra kortkommandon också. Med vänlig hälsning, Aacky
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag har en fuskkod: Roadmuther man får 50.000 § Jag hade eller ännu har en sim. Jag bet äckte hennes sto och när hon fått fölet kunde man inte träna henne för hon ville vara med sitt föl hela tiden! Men sedan blev flickan och fölet Bästa vänner för evigt och det var kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...