Hoppa till innehåll

Ny Dator


Draghguggwhor
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallojsan hejsan, finns väldigt många sådana här trådar just nu, men eftersom jag är värdelös på det är med datordelar så tänkte jag att någon snäll själ här skulle kunna bygga ihop en bra dator för högst 10k. Vill gärna att den ska kunna klara LoL, bf3 och MW3. Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ta bort hårddisken och fixa på något annat sätt, som du kanske vet ligger priserna väldigt högt. Kommer förmodligen sänkas i februari (WASD).

 

Du behöver max 550W i nätagget aswell. 650W äv "overkill".

Tror jag har en hårddisk liggandes nånstans. Men kommer det att funka annars?

 

Gjorde lite ändringar: http://www.inet.se/kundvagn/visa/1302153/2011-12-29

Redigerat av Rawr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta bort hårddisken och fixa på något annat sätt, som du kanske vet ligger priserna väldigt högt. Kommer förmodligen sänkas i februari (WASD).

*Jag minns inte var jag läst detta och är inte säker på om jag minns rätt datum. Har för mig nån annan skrivit det här. Hursomhelst accepterar jag inte de höga priserna och tänker därmed inte köpa hårddiskar innan priset går ner och om alla tänker såhär tvingas affärerna sänka om de vill få sålt :)

 

 

Tror jag har en hårddisk liggandes nånstans. Men kommer det att funka annars?
Moderkortet stödjer inte IDE som äldre hårddiskar brukar ha. Så du får se till att det är SATA på din hårddisk. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Jag minns inte var jag läst detta och är inte säker på om jag minns rätt datum. Har för mig nån annan skrivit det här. Hursomhelst accepterar jag inte de höga priserna och tänker därmed inte köpa hårddiskar innan priset går ner och om alla tänker såhär tvingas affärerna sänka om de vill få sålt :)

Moderkortet stödjer inte IDE som äldre hårddiskar brukar ha. Så du får se till att det är SATA på din hårddisk.

Köpte en SATA hårddisk av min broder idag så det är löst.

 

Pussycat: Några förslag? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...