Hoppa till innehåll

Var Köper Man Cs 1,6?


Zendre
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja! Har nu bestämmt mig för att lira lite cs 1.6 men undrar nu om det går att köpa i affären eller om man måste köpa spelet i steam?

 

Har fått för mig att det följde med när man köpte condition zero men har inte en aning.

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja! Har nu bestämmt mig för att lira lite cs 1.6 men undrar nu om det går att köpa i affären eller om man måste köpa spelet i steam?

 

Har fått för mig att det följde med när man köpte condition zero men har inte en aning.

Det får man

 

och visst tror jag det ska finnas i någon affär, tror Åhlens har det Bland annat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns att köpa på Steam för ca 45 kronor, då får man CS 1.6 & Condition Zero.

 

Vill du inte köpa på internet så finns det ett så kallat SpendOn att köpa på Pressbyrån och 7-Eleven. Då laddar man ett kort(MasterCard) som man sedan betalar med på internet.

 

Man kan ladda ett sådant kort för minst 200 kr, så då kan du köpa annat på internet också. Kortet kostar 39 kr, växling av valuta vid köp tillför en kostnad på 2%, och de två första köpen är gratis, resten kostar 3 kr/köp. Man behöver inte registrera något, bara gå till butiken, betala och få kortet.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns att köpa på Steam för ca 45 kronor, då får man CS 1.6 & Condition Zero.

 

Vill du inte köpa på internet så finns det ett så kallat SpendOn att köpa på Pressbyrån och 7-Eleven. Då laddar man ett kort(MasterCard) som man sedan betalar med på internet.

 

Man kan ladda ett sådant kort för minst 200 kr, så då kan du köpa annat på internet också. Kortet kostar 39 kr, växling av valuta vid köp tillför en kostnad på 2%, och de två första köpen är gratis, resten kostar 3 kr/köp. Man behöver inte registrera något, bara gå till butiken, betala och få kortet.

 

Hmm kanske det men är de hårda med åldern om man t.ex inte är över 13 år?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns att köpa på Steam för ca 45 kronor, då får man CS 1.6 & Condition Zero.

 

Vill du inte köpa på internet så finns det ett så kallat SpendOn att köpa på Pressbyrån och 7-Eleven. Då laddar man ett kort(MasterCard) som man sedan betalar med på internet.

 

Man kan ladda ett sådant kort för minst 200 kr, så då kan du köpa annat på internet också. Kortet kostar 39 kr, växling av valuta vid köp tillför en kostnad på 2%, och de två första köpen är gratis, resten kostar 3 kr/köp. Man behöver inte registrera något, bara gå till butiken, betala och få kortet.

Fungerar det om man är 15 år?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm kanske det men är de hårda med åldern om man t.ex inte är över 13 år?

Fungerar det om man är 15 år?

Det finns ingen formell åldersgräns kopplat till kortet men vi rekommenderar att mottagaren inte är yngre än 13 år.
Ingen åldersgräns, bara rekommendation till föräldrarna(brukar vara de som hittar information om detta kort) att det är bra att vara minst 13 år så att man förstår riskerna med att handla på internet.

 

Påminner mig om när jag var typ 8 år och gick tillsammans med mina kompisar och köpte glass till dem och mig. Kassörskan verkade lite osäker på om vi skulle få köpa glass själva. Som om det skulle vara åldersgräns på glass. :bah:

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...