Hoppa till innehåll

Youtub


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag stör mig på "sub4sub". Det enda det gör är att öka en siffra på ens profil. Jag vill ha riktiga subscribers som faktiskt gillar mina videos och gärna kommenterar på dem . Om någon gillar min kanal så är det helt upp till dem om de vill prenumerera och om jag gillar någon annans kanal så kommer jag prenumerera på den.

 

/rant

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på "sub4sub". Det enda det gör är att öka en siffra på ens profil. Jag vill ha riktiga subscribers som faktiskt gillar mina videos och gärna kommenterar på dem . Om någon gillar min kanal så är det helt upp till dem om de vill prenumerera och om jag gillar någon annans kanal så kommer jag prenumerera på den.

 

/rant

Alltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde inte ett skit för att kunna ladda upp längre videos. Jag bara laddade upp några klipp då och då och har haft det rätt länge så stod det att jag kan ladda upp klipp som är längre än 15 min. Samma med att kunna lägga in reklam i mina videos och tjäna pengar, men det senare har jag inte brytt mig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gjorde inte ett skit för att kunna ladda upp längre videos. Jag bara laddade upp några klipp då och då och har haft det rätt länge så stod det att jag kan ladda upp klipp som är längre än 15 min. Samma med att kunna lägga in reklam i mina videos och tjäna pengar, men det senare har jag inte brytt mig om.

Samma här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...