Hoppa till innehåll

2 Spelare På Wii Smurfs Dance?


gullan73
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur får jag två alt fler spelare aktiverade på wii Smurfs dance party?? Någon som kan ge mej ett konkret svar? Har läst i instruktionsboken och det enda svar jag får är att jag ska välja "Lagläge" men inget mer händer, kan inte få spelet till att vilja aktivera en kontroll till. Har försökt i ett par dagar utan resultat, har till och med ringt en spelbutik för jag tänkte att de kanske har ett tips men inte då. Tänkte att här på denna sida finns det ett gäng duktiga spelare som kan hjälpa en förvirrad mamma. Tack på förhand ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ringde och undrade om de visste hur man fick igång 2 alt fler spelare på smurfs dance spelet. Har endast behövt starta igång 2 spelare på mariocart och det var ju inga problem då min son visste hur man skulle göra eftersom han spelat hos en kompis. men jag kan inte hitta hur man aktiverar fler kontroller på smurfspelet. Den ena killen jag pratade med hade ingen aning, man kunde prova att "bara" hoppa in i dansen när det var igång detta funkar ej. Jag har tryckt på lite olika knappar på kontrollerna både den som är aktiv och den som jag vill aktivera, men detta utan resultat. Jag ska prova och synka kontrollen med spelkonsollen när spelet är igång. Har inte provat detta än. ett tips jag fick. Jag pratade med en annan kille i samma butik dagen efter för då var vi inne i butiken och han sa att jag kunde prova och gå in på spelets utgivarbolags hemsida men jag gjorde detta och jag var totalt ute i mörker, hittade inget och fattade inget. så då tänkte jag att jag skickar ut en fråga här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...