Hoppa till innehåll

Dölj Ikon Vid Verktygsfältet


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Det du dolt är att det inte visas nere vid ljudikonen. Tror utorrent har nån egen inställning för att inte visa ikon alls. Har för mig det finns nåt snabbkommando som gömmer utorrent helt och hållet. Det heter "work mode" eller liknande och syftar på att man ska kunna dölja utorrent snabbt om någon går förbi datorn som inte bör se att man använder det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur man gör nu. Du går in på utorrent, klickar "Inställningar", "Inställningar" igen efter det. Sedan finns det det en ruta

 

 

Tryck in t.ex ALT + 8 så får du det som hotkey. Sedan varje gång du trycker på ALT + 8 så kommer utorrent försvinna helt och hållet (enda sätter man kan se det på är via processer i Aktivitetshanteraren) och för att ta upp det igen trycker du på ALT + 8 igen. Väldigt simpelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet hur man gör nu. Du går in på utorrent, klickar "Inställningar", "Inställningar" igen efter det. Sedan finns det det en ruta

 

 

Tryck in t.ex ALT + 8 så får du det som hotkey. Sedan varje gång du trycker på ALT + 8 så kommer utorrent försvinna helt och hållet (enda sätter man kan se det på är via processer i Aktivitetshanteraren) och för att ta upp det igen trycker du på ALT + 8 igen. Väldigt simpelt.

Tack! Skickar fm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...