Hoppa till innehåll

Årets Spel 2011 - Omröstning


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad hände med Modern warfare 3?

Jag har missat den, kollade igenom tråden igen och den hade mer än 5 poäng vilket var kravet för att jag skulle ha med spelen. Om jag gör om omröstningen tror jag alla måste rösta om. Gick som sagt manuellt igenom tråden för hand så jag ber om ursäkt att jag missat den. Ser inte ut som att den skulle fått så många röster ändå då du är den första att påpeka det och 22 personer har röstat just nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Imo är det minecraft som borde vinna. Skyrim var kul ett par dar, bf3 hur coolt som helst men bad company var perfekt. La noire har jag inte spelat men hört att det var sådär. Däremot minecraft har jag nog spelat runt 700 timmar i år. Och har nog aldrig haft tråkigt så en solklar 1:a

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BF3 får min röst, har spelet och jag tyckte om det fast det fanns för många buggar redan 2 dagar efter releasen.

Det är sånt man får räkna med.

Man kan inte släppa ett perfekt spel från början.

 

Desamma att man inte kan bli utagen till OS utan att ha hoppat längdhopp en enda gång.

 

Ontopic: BF3 fick min röst, då LA Noire ha jag inte spelat tillräkligt, och Minecraft spelar jag mest när jag har tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

minecraft är ju fan sämst. har inte kört alla men Skyrim får inte min röst, så jävla trött på alla Arrow to the knee-nötter utan liv. La Noire för namnet e badass

Gammalt skämt, bra spel. Och nej, Minecraft är inte alls sämst. Sämst är väl du som röstar på LA Noire för att namnet är "badass", har du ens spelat spelet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...