Hoppa till innehåll

❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts


Deminth
 Dela

Rekommendera inlägg

Dave, jag råkade leavade Empire p.g.a min dumma vän.

Han sa: gör /f leave (vi pratade IRL) sen så gjorde jag det (Vi skulle leave smudgearena) men då sa han fel så jag råkade leava Empire >.<

Fixar det nästa gång jag går in. Det enda sättet jag har kommit på för att lämna arenan är om man loggar ut från servern.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara för mig eller har servern varit nere de senaste timmarna?

 

Edit: Nä det var mitt internet som krånglade. Btw, går det att dela på ett residence? Det hade varit väldigt bra om det gick. eller alltså ge typ "co-owner" till någon så att de också kan placera block och kolla i kistor t.ex.

 

Edit2: Mina donator commands funkar inte längre, kan ni kolla på det?

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara för mig eller har servern varit nere de senaste timmarna?

 

Edit: Nä det var mitt internet som krånglade. Btw, går det att dela på ett residence? Det hade varit väldigt bra om det gick. eller alltså ge typ "co-owner" till någon så att de också kan placera block och kolla i kistor t.ex.

 

Edit2: Mina donator commands funkar inte längre, kan ni kolla på det?

Vi har nu uppdaterat server till en VPS tack vare din donation! :D Vi tar nu in 32 personer och den laggar ingenting. Läs advanced residence commands i slottet för co-ownership och vi ska se över dina commands, du kommer få dem :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har nu uppdaterat server till en VPS tack vare din donation! :D Vi tar nu in 32 personer och den laggar ingenting. Läs advanced residence commands i slottet för co-ownership och vi ska se över dina commands, du kommer få dem :)

Specs på VPSen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dave vad i hela världen är jag kickad från Empire för?

Jag är ju asnäll som donerar av allt det jag ägde och jag försökter t.o.m att hjälpa er med byggnader ..

Jag har ingen aning jag ska försöka kolla upp det så fort som möjligt. Inte jag som har kickat dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...