Hoppa till innehåll

❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts


Deminth
 Dela

Rekommendera inlägg

Många svenskar, men englesktalande server på grund av att det är fler än svenskar.

 

Det står att man ska ta en båt i TUTORIAL. Det är inte mitt fel att du inte läser. Dessutom står det en npc utanför slottet som säger åt dig att ta en båt också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm :huh:

Dels så var det inga svenskar?

Och sen så var det dåligt med information? T.ex stog att jag blivit Builder, men vart kan jag bygga?

Om du skulle läst tutorialen skulle du fatta. Du kom in på servern och började fråga en jävla massa. Och det var en massa svenskar bara att man måste prata engelska.

 

Sluta försöka få spelare till din server, du kommer aldrig få det med dom förutsättningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skulle läst tutorialen skulle du fatta. Du kom in på servern och började fråga en jävla massa. Och det var en massa svenskar bara att man måste prata engelska.

 

Sluta försöka få spelare till din server, du kommer aldrig få det med dom förutsättningarna.

Ja jag så att det var en npc som stog utanför. Var inne på servern ca 45 sek så ursäkta.

Och sen, vafan har min server med de här o göra? Jag har spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...