Hoppa till innehåll

❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts


Deminth
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är den klar, den kan alltid förbättras.

http://www.youtube.com/watch?v=l4nymAsMRGQ

True dat. ;)

 

Nä men najs att någon gjorde en video överhuvudtaget. Kanske skulle tänkt igenom lite mer vad exakt du skulle filma, klippt lite mer, visat undertexter på ett annat sätt, och sen är F1 och F8 ett hett tips. Säger det bara utifall du tycker det är kul och gör någon liknande video någon annan gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

True dat. ;)

 

Nä men najs att någon gjorde en video överhuvudtaget. Kanske skulle tänkt igenom lite mer vad exakt du skulle filma, klippt lite mer, visat undertexter på ett annat sätt, och sen är F1 och F8 ett hett tips. Säger det bara utifall du tycker det är kul och gör någon liknande video någon annan gång.

Jag ville göra något simpelt, visade en liten del av öknen, berättade lite om vad man kunde göra o.s.v

Men om någon annan ska göra en video på SmudgeCraft kommer den nog vara najsigare ;)

Jag tänkte först att ha rock musik i bakgrunden men sen tänkte jag att Dubstep är bra så att personen som tittar inte behöver bli uttråkad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ville göra något simpelt, visade en liten del av öknen, berättade lite om vad man kunde göra o.s.v

Men om någon annan ska göra en video på SmudgeCraft kommer den nog vara najsigare ;)

Jag tänkte först att ha rock musik i bakgrunden men sen tänkte jag att Dubstep är bra så att personen som tittar inte behöver bli uttråkad.

Ska jag vara ärlig hade jag lite svårt med musiken, särskilt första låten. Musiken borde ha legat i bakgrunden mer. Men som sagt, bra gjort! Jag försöker inte skjuta ner dig, jag ger dig bara konstruktiv kritik inför framtiden. Bättre en enkel video än ingen alls. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Najs video :) När det gäller servern så ligger den nere för tillfället vi ska försöka få upp den så fort som möjligt!

Ja märkte det, tänkte spela lite medan jag åt middag för då har jag en "ursäkt" till att inte plugga. Hoppas den är uppe till 22:00. :D

 

Varför är den nere btw?

 

EDIT: Det är lite tidigt att säga det men jag är tveksam hur väl den nya tillgång-&-efterfrågan-shoppen kommer funka ihop med det faktum att man måste köpa svindyra biljetter för att komma till djungeln. Hoppas inte det är likadant till Jotunheim. Visserligen minskar det ju "förstörelsen" av världen men drar ner lite ändå på spelkänslan. Men aja, vi får se, för tidigt att dra några slutsatser än.

 

Vår faction dumpade priserna på cooblestone genom att sälja över 8600 st igår. :D (tror jag iaf, vi sålde minst över 2000)

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Najs video :) När det gäller servern så ligger den nere för tillfället vi ska försöka få upp den så fort som möjligt!

Deminth, ska jag eller ni sprida videon?

Du eller Marw pratade om något att sprida videon när den blir klar

 

 

EDIT: Jag har faktist en idé när det gäller pengar.

Varför kan inte ni arrangera bygg tävlingar 2-3 gånger per vecka? Priset får väl bli Smudges så att man kan t.ex: Betala för tickets, köpa items o.s.v. Om ni inte orkar arrangera så kan väl ni välja ut 3 personer som kan döma och rösta så att det blir rättvist? Men man bygger med eget material, annars vore det ju hur lätt som helst om man hade Creative mode.

Redigerat av OpeningTitles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...