Hoppa till innehåll

❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts


Deminth
 Dela

Rekommendera inlägg

När det gäller den nya ekonomin är den ny för oss också så vi kommer försöka anpassa den så bra som möjligt. Nu i början kommer alla priser vara lite galna eftersom det e lite svårt att föra in detta system i en server som redan haft ekonomi.

 

När det gäller priset på biljetter till båten satte vi det högt på grund av att Jotunheim och Bakali Jungle kommer vara väldigt exklusivt.

 

Servern är nere på grund av problem med port forwarding, vi vet inte riktigt hur vi ska lösa det och eftersom det är vardag och vi inte har lika mycket tid så kan vi inte lova riktigt när den kommer vara uppe igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra att det kostar 15k för att komma in i jungeln! Då har man något att kämpa för :)

Problemet är att skaffa Smudgen, sålde massor av Pumpkin seeds och priset sänktes rejält. Från 100 till 10

Ja snart kommer pengar vara "värdelösa", det sker en väldig infalation i eknonomin väldigt fort. Många av de grundläggande resurserna har sjunkt ner under S 0.2. Måste säga att jag är lite besviken av det jag har sett av djungeln. Eftersom jag inte såg några träd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...