Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

3500kr ska jag betala för att jag spydde i taxin.. gratis alkohol är fan en myt!

Hehe, min kompis spydde i en polisbil, blev fyllecell och en dyr nota :)

 

Ont: Farsan och jag har finsmakat öl idag! Var några dyrgripar han hade plockat upp från ett lokalt bryggeri, ytterst goda måste jag säga, speciella smaker, inget man häver i sig 5-6st för att bli packat precis, utan hellre att man delar på en flaska efter middagen eller före :)

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hehe, min kompis spydde i en polisbil, blev fyllecell och en dyr nota :)

 

Ont: Farsan och jag har finsmakat öl idag! Var några dyrgripar han hade plockat upp från ett lokalt bryggeri, ytterst goda måste jag säga, speciella smaker, inget man häver i sig 5-6st för att bli packat precis, utan hellre att man delar på en flaska efter middagen eller före :)

That's the shit !

 

Ont, ikväll blir det dans till Glennartz och Arvingarna här i byn, nu kör vi !

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror nog på hur lätt man har det för att göra bort sig själv när man är nykter.

Var inte det jag menade, men...

 

Äsch. Det var något fel på mig igår. För mycket, för ont, för mycket ord, för mycket känslor.

För mycket ångest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inte det jag menade, men...

 

Äsch. Det var något fel på mig igår. För mycket, för ont, för mycket ord, för mycket känslor.

För mycket ångest.

För mycket allt verkar det som ?

Men svaret på min fråga fåt nog bli nej, lullig blir man när man har druckit "små" mängder av alokhol, sådeles kan man inte bli lullig utan alkohol.

 

 

Ont: Mycket trevligt 20-årskalas ikväll :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch. Det var något fel på mig igår. För mycket, för ont, för mycket ord, för mycket känslor.

För mycket ångest.

Enligt mig är det precis motsatt effekt man får av alkohol. Mindre känslor och ord. Mindre av allting. Det är bara när jag mår som du beskriver som jag verkligen uppskattar att vara berusad, för då slipper man allt det där, åtminstone tillfälligt. :rolleyes:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig är det precis motsatt effekt man får av alkohol. Mindre känslor och ord. Mindre av allting. Det är bara när jag mår som du beskriver som jag verkligen uppskattar att vara berusad, för då slipper man allt det där, åtminstone tillfälligt. :rolleyes:

Tyvärr måste jag faktiskt säga att jag vet att vissa tänker endast på skit när de blir fulla.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...