Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Gick hem igår, full som en kastrull. En polis kommenterar att det ser väldigt vingligt ut men efter att ha berättat vart jag skall osv. så får jag fortsätta vingla. Minns att jag träffar mina kompisar på spårvagnen. Nästa sak jag minns är att jag vaknar vid sju-tiden, fullt påklädd på soffan. TVn är på och det ligger ett par kalsonger i toaletten.

 

What? :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, vad fan är nöjet i att supa så mycket.

 

Jag var ju helt CP igår hela jävla dagen utan en droppe alkohol och jag minns allt.

 

Det är bara att kolla nivån på alla mina inlägg igår, jag betedde mig ungefär likadant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är helt meningslöst att kritisera något man inte förstår sig på. Testa att dricka en del alkohol själv och jag är alldeles övertygad om att du inte kommer att tycka att det är speciellt likt hur du kände dig igår. Nästan hela mänskligheten genom alla tider kan inte ha fel, alkohol är roligare än utan alkohol ibland.

 

Man behöver inte testa för att börja, men man behöver testa för att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är helt meningslöst att kritisera något man inte förstår sig på. Testa att dricka en del alkohol själv och jag är alldeles övertygad om att du inte kommer att tycka att det är speciellt likt hur du kände dig igår. Nästan hela mänskligheten genom alla tider kan inte ha fel, alkohol är roligare än utan alkohol ibland.

 

Man behöver inte testa för att börja, men man behöver testa för att förstå.

Alltså, jag syftade på hur Guggo inte minns ett piss av igår. :mellow:

 

Och nej, jag lär inte tycka det är roligare med alkohol än utan den. Jag har ingen censur bara genom att vara den jag är, jag behöver ingen alkohol som tar bort spärrar eftersom jag inte har några till att börja med!

Inte heller kan du förstå hur jag kände mig igår, jag var helt manisk och skulle bara ha roligt hela hela hela jävla tiden, fullt ös hela tiden skulle det vara. Tror knappast det blir så med alkohol.

 

Men självklart ska jag testa en dag, jag väntar bara på rätt sällskap. Lär knappast vara kul att dricka lite i ensamhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...