Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fittfjasko, efter att ha nykrtat till halvdant kan jag berätta, hade skitskoj på förfesten, skulle senare dra på krogen och i kassen kommer jag på att jag glömt jackan som jag hade legget i på förfesten... kommer med andra ord inte in och måste ta bussen tillbaka senare tänker jag på att jag inte orkar dra ner på stan igen för att dra in på krogen igen då det skulle kosta mig 100kr för sen ankomst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska nog sluta med att äta godis, jag får typ godis-bakfylla dagen efter och mår skitdåligt, sen så känner jag mig inte hungrig alls, tills på natten då jag får värsta låga blodsockret. Mår illa, svettas, spyr och svimmar.

 

EDIT: https://www.flashback.org/t776925

 

Mycket märkligt...

Redigerat av Lifelover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafaen, purjo har gett ut mitt nummer till folk och nu får jag fucking fyllesamtal!

 

"Öööeheöheööö, vem fan är Draken?"

 

:angry:

Hahaha, ibland är jag undebar :)

 

Har faktiskt haft en ganska trevlig kväll trots att jag har varit nykter, nu sitter jag hemma och dricker en underbart god Hoegaarden veteöl, sen blir det sängen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha, ibland är jag undebar :)

 

Har faktiskt haft en ganska trevlig kväll trots att jag har varit nykter, nu sitter jag hemma och dricker en underbart god Hoegaarden veteöl, sen blir det sängen :)

Din jävla bög, lägg fan inte in mitt nummer till andra! :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska nog sluta med att äta godis, jag får typ godis-bakfylla dagen efter och mår skitdåligt, sen så känner jag mig inte hungrig alls, tills på natten då jag får värsta låga blodsockret. Mår illa, svettas, spyr och svimmar.

 

EDIT: https://www.flashback.org/t776925

 

Mycket märkligt...

Jaja, jag känner precis likadant. Har iofs därför inte ätit godis på det sättet på 5 år...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag kan dra 5 cider, 1 öl, lite gin & tonic och 2 shottar OP över 6 timmar innan jag blir full. :P

 

Kan tilläggas att shottarna var verkligen på slutet.

Inte så konstigt om det var över 6 timmar..

Men vad tyckte du om det då ? Alkoholhaltiga drycker alltså, vet väl inte riktigt vad du har för erfarenhet av det sen innan men..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så konstigt om det var över 6 timmar..

Men vad tyckte du om det då ? Alkoholhaltiga drycker alltså, vet väl inte riktigt vad du har för erfarenhet av det sen innan men..

Har ingen erfarenhet alls sen innan. :D

 

Kaffe smakar bättre än öl för i helvete. Urk. OPn var asnice. :D

Men att dricka gör varken till eller från för mig, jag skulle haft precis lika kul utan alkoholen som med. Tbh, säkerligen roligare utan. Jag skulle inte vara en trevlig person när jag är full, känns bra att jag bara var lite påverkad hela kvällen. Sure, jag blev full den sista kvarten, men då var alla påväg att lägga sig ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...