Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaa, nu kör vi ! Nu väntar en galen helg, följd av en galen vecka ! Så gaalet taggad ! :D

Näääjs!

Har haft en skit kul kväll! Men börjar redan få lite huvudverk dock.. och känner hur jag gräver upp känslor jag på sett och vis inte vill känna..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näääjs!

Har haft en skit kul kväll! Men börjar redan få lite huvudverk dock.. och känner hur jag gräver upp känslor jag på sett och vis inte vill känna..

Huvudvärken och alla djupa kämslor, de komer efter att man är hemma efter engo kväll ½
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem kom och kramade mig igår kväll ? Jo D48 ! Gott snack !

Men nu åker jag till idre en vecka ! Puss mina lovers<3

He he, jo det var trevligt att se dig och att du ens förstod att det var jag var ju inte illa det :)

Har varit bakfull fram tills nu.

 

Hare gött på den lilla semestern!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SJUKT bra fest igår. Var på en konferens och vi festade som fan i vår stuga! All sprit var slut typ halv sju och vid tio-tiden står alla i bar överkropp och skriksjunger till massa ful-låtar. En soffa gick sönder, det var vin överallt och på morgonen vaknade jag i ett halsband och hade en tjejs körkort i fickan.

 

Mådde sjukt dåligt i dag men det var det lätt värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SJUKT bra fest igår. Var på en konferens och vi festade som fan i vår stuga! All sprit var slut typ halv sju och vid tio-tiden står alla i bar överkropp och skriksjunger till massa ful-låtar. En soffa gick sönder, det var vin överallt och på morgonen vaknade jag i ett halsband och hade en tjejs körkort i fickan.

 

Mådde sjukt dåligt i dag men det var det lätt värt.

Låter som när jag var 14 :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...