Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Inte sammankopplade what so ever..

 

Tappade mobilen när jag skulle svara i den efter att jag hade tagit ut pengar..

Och ryggen, där ramlade jag emot handfatena inne på toaletterna när en gammal vän till mig blev lite väl lycklig när han såg mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firmafest igår, var fruktansvärt roligt !

Kvällen började med lite lättare käk och några öl hemma hos ena chefen, sen bar det av mot ett för mig okänt mål, vilket visade sig vara en boxningslokal, där anslöt ett Byggföretag vi har jobbat endel med och vi pucklade på varandra en del. Sjuktjobbigt, men fruktansvärt roligt ! Sen bar det av till en hemmabar med mat och massa alkohol. Underbar kväll om jag får säga det själv !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Firmafester är jävligt kul tycker jag. Det är lite intressant att se hur ens arbetskamrater är när dom har fått i sig lite att dricka :)

Ja, precis !

 

 

Ännu en bakis dag nu, efterfestade med min äldre broder och hans vänner, en kille som har brud låg och höll på med en annan tjej i sängen brevid mig när vi skulle sova..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, precis !

Ännu en bakis dag nu, efterfestade med min äldre broder och hans vänner, en kille som har brud låg och höll på med en annan tjej i sängen brevid mig när vi skulle sova..

Frågan är ju om han ångrade lite dagen efter sådär.

 

Jag var i trollhättan i fredags och träffade en sötsak som jag fick ett nummer av. Detta kan ju bli kul.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frågan är ju om han ångrade lite dagen efter sådär.

 

Jag var i trollhättan i fredags och träffade en sötsak som jag fick ett nummer av. Detta kan ju bli kul.

Haha, jag drog innan de andra hade varknat, tror båda har lite sådär lagom ångest idag..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får ta och dela med mig av min senaste statusuppdatering på facebook, enbart för att jag är så nöjd med den och tycker att den blev fruktansvört fin.

"Känslan av att komma hem 20 över 3 och inse att balkongdörren står öppen..

Men samtidigt som man ska stänga balkongdörren inse att det står en kyld Innis & Gunn Rum Cask utanför rummet. Det, mina vänner är lycka ! Iallafall ur mitt perspektiv, bara att ta på sig en tröja, släcka lampan och riktigt mysa ner sig till Mumford & Sons :,) Nu mår Nathanael."

 

 

För övrigt så dök D48 upp från ingenstans ikväll, med en riktigt fin brud kring armen! Så jag tog tillfället i akt och bjöd båda på en öl var :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...