Hoppa till innehåll

Fylle/bakis Tråden


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Får ta och dela med mig av min senaste statusuppdatering på facebook, enbart för att jag är så nöjd med den och tycker att den blev fruktansvört fin.

"Känslan av att komma hem 20 över 3 och inse att balkongdörren står öppen..

Men samtidigt som man ska stänga balkongdörren inse att det står en kyld Innis & Gunn Rum Cask utanför rummet. Det, mina vänner är lycka ! Iallafall ur mitt perspektiv, bara att ta på sig en tröja, släcka lampan och riktigt mysa ner sig till Mumford & Sons :,) Nu mår Nathanael."

För övrigt så dök D48 upp från ingenstans ikväll, med en riktigt fin brud kring armen! Så jag tog tillfället i akt och bjöd båda på en öl var :)

Purjo- Ensam hemma och sorgdricker

D48- :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 177
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Och den ölen tackar jag för purjo :)

 

Men faaan vad jag är trött och något bakfull nu. Den här gången var det jag som blev fullast av alla.

Det är ett jävla under att jag inte tappade nån nyckel eller något liknande när jag va ute igår.

 

Hade ju inte tänkt att bli något vidare packade, men jag antar att mycket vill ha mer.

 

Edit*

 

Alltså vad fan hände igår? Jag har fått två stämplar från krogen på mitt högra bröst. Normalt sett brukar man väl få det stämplat på handleden och ingen annanstans.

Redigerat av D48
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

På tajden att någon besökte denna ttråd. Ikväll drack man inte så mycket, tror dock att tröttheten spelade en stor roll på kvällens beteende, vet inte riktigt vad jag gör uppe nu, träffade tjejen jag flirtat med lite förr ikväll, hon var helt nykter och gick hem väldigt tidigt, hon sa dock, "vi syns väl hemma hos dig" vilket är ett ytterst svårtolkat medelade då m,an ej vet om hon var flirting eller seriös, nåväl, trevlig kväll, snubben som knivhotat mig förr kom fram och hade ångest, jag gav honom kalla handen, bort från min åsyn äckel! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och den ölen tackar jag för purjo :)

 

Men faaan vad jag är trött och något bakfull nu. Den här gången var det jag som blev fullast av alla.

Det är ett jävla under att jag inte tappade nån nyckel eller något liknande när jag va ute igår.

 

Hade ju inte tänkt att bli något vidare packade, men jag antar att mycket vill ha mer.

 

Edit*

 

Alltså vad fan hände igår? Jag har fått två stämplar från krogen på mitt högra bröst. Normalt sett brukar man väl få det stämplat på handleden och ingen annanstans.

Stämpeln brukar vara på handleden ja..

Men jag undrar, vem var bruden du var med !?

 

På tajden att någon besökte denna ttråd. Ikväll drack man inte så mycket, tror dock att tröttheten spelade en stor roll på kvällens beteende, vet inte riktigt vad jag gör uppe nu, träffade tjejen jag flirtat med lite förr ikväll, hon var helt nykter och gick hem väldigt tidigt, hon sa dock, "vi syns väl hemma hos dig" vilket är ett ytterst svårtolkat medelade då m,an ej vet om hon var flirting eller seriös, nåväl, trevlig kväll, snubben som knivhotat mig förr kom fram och hade ångest, jag gav honom kalla handen, bort från min åsyn äckel! :)
Ring henne och fråga vart hon håller hus :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stämpeln brukar vara på handleden ja..

Men jag undrar, vem var bruden du var med !?

Amanda heter hon. Too bad att jag hade dragit i mig en del vodka och bärs på förfesten bara. Jag kommer knappt ihåg hur hon ser ut. Men är det hon som syns till höger om mig i bilden? Det är ett litet huvud som sticker upp precis bakom mitt.

Men fyfan vad packad jag blev den kvällen :):) Det syns nästan på bilden hur borta jag var bland mina polare.

 

Skulle vilja åka till backstage ikväll igen men har inget sällskap som vill hänga med dit. <_<

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Amanda heter hon. Too bad att jag hade dragit i mig en del vodka och bärs på förfesten bara. Jag kommer knappt ihåg hur hon ser ut. Men är det hon som syns till höger om mig i bilden? Det är ett litet huvud som sticker upp precis bakom mitt.

Men fyfan vad packad jag blev den kvällen :):) Det syns nästan på bilden hur borta jag var bland mina polare.

 

Skulle vilja åka till backstage ikväll igen men har inget sällskap som vill hänga med dit. <_<

Hon såg rätt bra ut, men å andra sidan hade jag imundigat en hel del alkohol den kvällen..

 

Dra till Casa istället då :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kick off med jobbet igår! Vaknade utan plånbok och mobil. Hittade senare plånboken i hallen men id och bankkort saknades! Mobilen och id't har en taxiförare vars bil jag spytt i och bankkortet slukades av en bankomat!

 

Lyckad kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...