Hoppa till innehåll

Market


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

Om jag förstått rätt har du en x8, och minecraft pocket edition finns inte till x8:an.

Det stämmer, systemkraven är för höga för x8. Men det borde inte göra så mycket, då jag tycker att Minecraft till mobil är riktigt tråkigt. Och sen, nya Android Market finns bara till mobiler med 2.2 och högre. Så vitt jag vet så har x8 2.1.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det stämmer, systemkraven är för höga för x8. Men det borde inte göra så mycket, då jag tycker att Minecraft till mobil är riktigt tråkigt. Och sen, nya Android Market finns bara till mobiler med 2.2 och högre. Så vitt jag vet så har x8 2.1.

Okej det var ju synd. Låg i sängen och halvsov och skrev med telefonen därför jag var så flum. Men jag har en x8 med 2.2. Här är screenshot på mitt market.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej det var ju synd. Låg i sängen och halvsov och skrev med telefonen därför jag var så flum. Men jag har en x8 med 2.2. Här är screenshot på mitt market.

 

 

tror market ser ut så vilken X8 man än har' men det är olika Appar bror på vilken Version du har på den. Men det är inte så olika appar (kanske lite olika) men det funkar iaf. det kanske är lite segare om på vissa appar som är nya.

 

Ett tips Uppdatera mobilen om du vill ha nyare appar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...